کد خبر: ۱۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶

یافتن هرم‌هایی اسرار آمیز در اعماق اقیانوس + تصاویر

در عصر مدرن نرم افزار‌ها به ابزاری پيشرفته برای کشف یافته‌های علمی تبدیل شده اند که در جدیدترین مورد سازه‌هایی عجیب در عمق اقیانوس از این طریق ردیابی شده اند.
به گزارش شیرازه، به تازگی گروهی از طرفداران فرضیه وجود موجودات هوشمند فرازمینی با استفاده از نرم افزار گوگل ارت (Google Earth) موفق به شناسایی سازه‌هایی عجیب در عمق اقیانوس اطلس در آب‌های ساحلی کشور باهاما شده اند.

درحال تکمیل
هنوز کارشناسان باستان شناس درخصوص این سازه‌ها اظهار نظر نکرده اند، اما بسیاری از طرفداران فرضیه وجود قاره گم شده آتلانتیس اعتقاد دارند که امکان دارد هرم‌ها نشان دهنده محل نابودی قاره باشد و شاید با انجام بررسی‌های دقیق‌تر به شواهدی از آثار تمدن باستانی و مرموز آتلانتیس دست یافت.

درحال تکمیل
کارشناسان درحال رصد عمق آب برای بررسی جنس خاک توسط نرم افزار گوگل ارت بودند که به این ساختار‌های عجیب برخوردند.

گروهی دیگر از کارشناسان این بنا‌ها را باقیمانده هرم‌های تمدن باستانی آزتک می‌دانند که قرن‌ها پیش در آمریکای لاتین و جنوبی زندگی می‌کردند.

درحال تکمیل
کارشناسان با تطابق این هرم با هرم‌های تمدن مایا و آزتک ساختار آن را به بنا‌های باستانی برجای مانده از این تمدن‌ها نزدیک می‌دانند.

همچنین گروهی دیگر از دانشمندان اعتقاد دارند امکان دارد این بنا با مثلث برمودا ارتباط داشته باشد.

درحال تکمیل
مثلث برمودا در بخشی از اقیانوس اطلس شمالی در فاصله بین میامی، برمودا و پورتوریکو قرار داد و به دلیل شدت میدان مغناطیسی در این محدوده  تاکنون بسیاری از کشتی و هواپیما‌ها دچار سقوط شده  اند و از سرنوشت مسافران آن اطلاعی در دست نیست.

درحال تکمیل

معمای وجود میدان مرموز الکترومغناطیسی در مثلث برمودا هنوز کشف نشده است و بسیاری از خطوط هواپیمایی مسیر هواپیماهای خود را تغییر می دهند تا از منطقه برمودا عبور نکند. 

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند  علت دگرگونی شرایط جوی و وجود توفان و باران همیشگی در این منطقه به دلیل حضور موجودات هوشمند فرازمینی است هرچند که بسیاری از یافته های علمی این نظریه را رد کرده است.

هنوز هیچ گروه باستان شناس یا جستجو گر اعماق آب برای بررسی دقیق هرم های کشف شده به آن منطقه سفر نکرده اند.

نظرات بینندگان