کد خبر: ۱۱۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

آنالیز دیدارهای فجرشهید سپاسی در لیگ یک فوتبال کشور/ 10 پله صعود نسبت به نیم فصل اول سال گذشته

در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز با کسب 28 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات جای گرفته است. این در حالیست که فجرسپاسی در نیم فصل سال گذشته با کسب12 امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار داشت!
به گزارش شیرازه فجرشهید سپاسی شیراز با هدایت مربی جوان و بومی خود علی اصغرکلانتری، نتایج نسبتا قابل قبولی را در نیم فصل اول کسب کرده است و با جذب بازیکن در پست های مورد نیاز و رفع نقاط ضعف، بدون شک می توان آن ها را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر دانست.

فجرسپاسی از 17 بازی خود در نیم فصل اول 8 پیروزی،4 تساوی، 5 شکست و 28 امتیاز کسب کرده است و با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول تنها 5 امتیاز تا منطقه صعود فاصله دارد. این در حالیست که فجرسپاسی  در نیم فصل سال گذشته با کسب12 امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار داشت!

تعداد گل زده زردپوشان در 17 بازی گذشته چندان جالب توجه نبوده است و با به ثمر رساندن 15 گل (5پنالتی) ، یازدهمین خط حمله گلزن لیگ یک را در اختیار دارند و فاصله آن ها با بهترین خط حمله لیگ یک 12 گل است!

خط دفاعی شیرازی ها به نسبت خط آتش شان عملکرد مطلوب تری داشته است و تنها 2گل با بهترین خط دفاعی لیگ یک فاصله دارد.
فجرسپاسی با دریافت 12 گل در نیم فصل اول، چهارمین خط دفاعی مستحکم لیگ یک را در اختیار دارد.زردپوشان با دریافت 4گل در دقایق 15الی 30،بیشترین گل را در این بازه زمانی از بازی ها  دریافت کرده اند.

بهترین پیروزی و سنگین ترین شکست شاگردان کلانتری به بازی با تیمهای تبریزی خلاصه می شود. سنگین ترین شکست فجری ها به هفته دوم و شکست 3 بر 1 مقابل ماشین سازی و بهترین پیروزی آن ها به برد خانگی 3 بر 1 مقابل  شهرداری تبریز در هفته چهاردهم ختم می شود.

نظرات بینندگان