کد خبر: ۱۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

پایان اعتصاب پزشکان نی ریز /سرگردانی مردم نی ریز در پی اعتصاب دو روزه پزشکان متخصص

پزشکان متخصص درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا نی ریز در اعتراض به عدم پرداخت کارانه که حدود یک سال است پرداخت نشده به مدت دو روز دست به اعتصاب زدند.

به گزارش شیرازه،  پزشکان متخصص  درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا نی ریز در اعتراض به عدم پرداخت کارانه که حدود یک سال است پرداخت نشده دست از کار کشیدند و به مدت دو روز بیماران را به حال خود رها کردند.

پزشکان متخصص این درمانگاه به علت پرداخت نشدن کارانه معترض بوده و از روز شنبه هفته جاری دست به اعتصاب زده بودند.

در پی اعتصاب پزشکان متخصص  درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا نی ریز بیماران از روز شنبه سرگردان شده بودند.

یکی از مراجعه کنندگان به خبرنگار نبض نی ریز گفت: بیماران به دلیل مراجعه از روستاهای شهرستان هزینه‌های زیادی متحمل می شوند و خانواده‌هایی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند نمی‌توانند  به مطب های شخصی پزشکان مراجعه کنند.

وی افزود: به دلیل اعتصابی که پزشکان انجام دادند تعدادی از بیماران که مسیر‌های طولانی را از روستاها طی کرده‌ اند شرایط خوبی را تجربه نکردند.

این مراجعه کننده با بیان این که پزشکان این درمانگاه اگر مطالبه و اعتراضی دارند نباید به گونه ای باشد که تبعات آن متوجه بیماران شود، افزود: مردم نمی توانند شرایطی مشابه این را تحمل کنند.

این بیمار تصریح کرد: بیماران دردمند و محتاج درمان هستند که دو روز سرگردان شده‌اند و به جای درمان با اعتصاب پزشکان دست و پنجه نرم می‌کنند.

گفتنی است: امروز صبح با حضور مردم به درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا نی ریز دفترچه بیماران پذیرش شده و گفته شده که پزشکان از ساعت 10 امروز صبح در درمانگاه حاضر خواهند شد.



منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، اعتصاب ، پزشکان
نظرات بینندگان