کد خبر: ۱۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حائری در صفاشهر مطرح شد:

آیت‌الله حائری شیرازی مسیری برای زندگی انتخاب کرد که خداوند از او راضی باشد

حجت‌الاسلام مهرابی گفت: به واسطه ایمان و ارتباطی که آیت‌الله حائری با خدا ایجاد کرده بود محیط و شرایط جامعه مانع از انجام وظیفه دینی او نشد و مسیری برای زندگی خود انتخاب کرد که خداوند از او راضی باشد.

به گزارش شیرازه،  مراسم بزرگداشت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده سابق ولی فقیه در فارس شامگاه پنج‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و مردم شهید پرور صفاشهر برگزار شد.

در این آیین که از سوی امام جمعه صفاشهر پس از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به فضائل اخلاقی مرحوم آیت الله حائری شیرازی اظهار داشت: آیت الله حائری در حوزه خدا شناسی عالمانه کار کرده بود و خطبه‌های ایشان در راستای آشنا کردن مردم با خدا ایراد می‌شد.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین تهدیدی که جامعه ما را تهدید می‌کند رنگ باختن یاد خدا است جامعه‌ای که رنگ و بوی خدا ندارد بدی‌ها رواج می‌یابد.

حجت‌الاسلام مهرابی بیان کرد: به واسطه ایمان و ارتباطی که آیت‌الله حائری با خدا ایجاد کرده بود محیط و شرایط جامعه مانع از انجام وظیفه دینی او نشد و مسیری برای زندگی خود انتخاب کرد که خداوند از او راضی باشد.

وی با اشاره به برگزاری درس خارج فضای مجازی توسط آیت‌الله حائری گفت: شبکه اجتماعی تکنولوژی است که کنترل آن دست ما نیست که اگر مدیریت نشود بزرگ‌ترین خیانت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: متاسفانه ما در فضای مجازی مصرف کننده نیستیم، بلکه مصرف می‌شویم، طبق آمار خانواده‌های ما تا ۹ ساعت در فضای مجازی هستند در حالی که وقت مفیدی که خانواده‌ها در کنار یکدیگر هستند کمتر از ۱۵ دقیقه است.

وی ابراز داشت: مستکبران عالم می‌دانند تنها قدرتی که در دنیا در برابر آنان ایستاده است ایران اسلامی است، به همین دلیل با فضاهای مجازی به دنبال دور کردن ما از معنویت و عالمان دینی هستند.


مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در صفاشهر


مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در صفاشهر


مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در صفاشهر


مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در صفاشهر


مراسم بزرگداشت آیت‌الله حائری شیرازی در صفاشهر

منبع: بام فارس

پایان پیام/

برچسب ها: خرمبید ، فارس ، حائری
نظرات بینندگان