کد خبر: ۱۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۷

محدودیت های ترافیکی روزهای انتهایی تعطیلات نوروزی اعلام شد

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران در نقاط مختلف استان فارس و در روز طبیعت و روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ علی ذوالقدری گفت: اقدامات ترافیکی ویژه‌ی روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی، از امروز در محورهای مواصلاتی فارس و برای وسایل نقلیه‌ی سنگین باربری اجرایی شده است و تا پایان روز 14 فروردین ادامه دارد.

ذوالقدری با بیان اینکه در تمام محورهای مواصلاتی تردد موتورسیکلت سواران ممنوع است، از برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رانندگی خبر داد.

او گفت: تشدید اقدامات کنترلی برای ناوگان مسافربری از طریق مقرهای پلیس راه، بهره گیری از سامانه های كنترلي و نظارتي و اجرای طرح های کنترل سلامت از رانندگان به صورت غیر مترقبه از برنامه های پلیس در روزهای آخر تعطیلات نوروزي است.

ذوالقدری افزود: مردم توصیه و هشدارهای ترافیکی پليس را جدي بگيرند؛ صبوری و سعه صدر در هنگام رانندگي، قرار ندادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو، نگرفتن سبقت و نداشتن سرعت غير مجاز، خودداری از سوار كردن افراد در قسمت بار وانت‌ و کامیون‌ها و پرهیز از پارک کردن خودرو و اسکان در حریم و حاشیه راه‌ها مد نظر قرار گیرد.
سایت پلیس
نظرات بینندگان