کد خبر: ۱۲۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دانشجویان دانشگاه شیراز خطاب به سه نماینده شیراز در مجلس:

زمان حزب گرایی و جناح بندی به اتمام رسیده است/مردم شفاف سازی می خواهند/ آقایان نماینده میوه پر بار برجام کجاست

یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز خطاب به نمایندگان این شهر در مجلس گفت: این میوه پربار برجام و عملکرد مثبت دولت در مذاکره که از آن دم می زنید و بازگشت پول نفت به کشور اکنون کجا است که به داد این دانشجویان و مردم برسد.
زمان حزب گرایی و جناح بندی به اتمام رسیده است/مردم شفاف سازی می خواهند/ آقایان نماینده میوه پر بار برجام کجاست
به گزارش شیرازه، دانشجویان دانشگاه شیراز شامگاه شنبه (اول اردیبهشت) در دوسالگی مجلس دهم به پرسش و پاسخ و بررسی عملکرد نمایندگان مجلس با حضور سه تن از نمایندگان مردم شیراز (علی اکبری، فرج الله رجبی و مسعود رضایی) در بهارستان پرداختند این در حالی بود که بهرام پارسایی در این جلسه حاضر نبود.

طرح اعاده اموال نامشروع نمایندگان مجلس، شفافیت فعالیت های نمایندگان مجلس، انتقاد مجدد از سلفی این نمایندگان با موگرینی، امید مردم و دانشجویان به آینده کشور، قبیله گرایی در انتخاب مدیران از سوی نمایندگان لیست امید، مبارزه بافساد، املاک و حقوق های نجومی از جمله مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

دانشجویان با اعتراض به عملکرد نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به صندلی های خالی از جمعیت سالن اشاره کردند و خطاب به نمایندگان گفتند: روزی این صندلی ها و سالن های دانشگاه شیراز پر از جمعیت بود به حدی که برای برگزاری جلسات مختلف و حضور دانشجویان مکانی جز فضای باز دانشگاه دراختیار نداشتیم اما امروزه پس از دو سال می بینیم صندلی های سالن حکمت دانشگاه هنوز خالی از جمعیت است.

یکی از دانشجویان مقطع دکترا با تاکید بر اینکه در دوران تحصیلات یازده ساله خود در دانشگاه شیراز عضو هیچ کدام از گروه های حزبی و جناحی نبوده است، بیان کرد: اکنون زمان حزب گرایی و جناح بندی به اتمام رسیده است و مردم نگاهشان به افرادی است که در مناصب قدرتی قرار دارند و تنها عملکرد مناسب و شفاف سازی می خواهند.

وی در ادامه اظهار داشت: نه تنها دانشجویان به آینده این مملکت امیدی ندارند بلکه مردم نیز در بلاتکلیفی و در یاس سپری می کنند چرا که اصلا معلوم نیست نمایندگان در مجلس چه می کنند و چرا به وضعیت معاش، فقر و مطالبات ساده مردم رسیدگی نمی کنند.

چرایی عدم توجه به رفع فقر و فساد، وجود فاصله طبقاتی و مشغولیت نمایندگان به حزب گرایی و مغفولیتشان از مشکلات اصلی مردم، پیگیری مسائل نامرتبط با مشکلات مردم از جمله مطالبی بود که در اعتراض های این دانشجویان به گوش می رسید.

دانشجویان دانشگاه شیراز از نبود بودجه برای حل و رفع مسائل ساده در دانشگاهشان و همچنین به کمبود بودجه در بحث علم و دانش و مسائل مربوط به دانشجویان اعتراض کردند و اعلام کردند: این میوه پربار برجام و عملکرد مثبت دولت در مذاکره که از آن دم می زنید و بازگشت پول نفت به کشور اکنون کجا است که به داد این دانشجویان و مردم برسد.

یکی از دانشجویان با حالت طنز بیان کرد: این همه رئیس جمهور داشتیم اتفاقی نیفتاد، بگذارید چهارسال کشور بدون رئیس جمهور باشد ببینیم اتفاقی می افتد یا نه!
نظرات بینندگان