کد خبر: ۱۲۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
در پی انتصاب آیت الله دژکام:

پیام تبریک مسئولان به امام جمعه جدید شیراز

مسئولان کشوری و لشکري در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دژکام را تبریک گفتند.
پیام تبریک مسئولان به امام جمعه شیرازبه گزارش شیرازه، 4تن از مسئولان کشوری و لشکري در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دژکام را تبریک گفتند.

پیام تبریک سردار باقری به نماینده جدید، ولی فقیه در فارس

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام دژکام به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان فارس را تبریک گفت.
متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ لطف الله دژکام
انتصاب حضرتعالی که از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک حضور و نقش آفرینی‌های سترگ آن عالم وارسته و انقلابی در استان بزرگ فارس که پایگاه برجسته فرهنگی و ادبی کشور و مفتخر به بهره مندی از نگین درخشان حرم احمدبن موسی (ع) است، نوید بخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جای‌جای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و در سایه سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
پیام تبریک سید محمود علوی

متن پیام سیدمحمود علوی به این شرح است:
«حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ لطف الله دژکام (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی به نمایندگی، ولی فقیه در استان شهیدپرور فارس و امامت جمعه شیراز، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در آغازین ایام ماه نزول برکات الهی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خداوند سبحان را شاکرم که با حضور پربرکتتان در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت بخش که مزیّن به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی می‌باشید موجب ارتقای روح سراسر امید در کالبد اقشار مختلف آن استان ولایتمدار شد.

اینجانب ضمن نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت الله ایمانی (اعلی الله مقامه)، توفیقات روزافزونتان را در سنگر دشمن شکن نماز جمعه از درگاه باری تعالی آرزومندم.»

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب امام جمعه شیراز را تبریک گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام را از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز»، صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای لطف الله دژکام (دامت برکاته (سلام علیکم
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه برکت و ضیافت الهی، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز» را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

به یقین با حسن تدبیر و حضور موثر جنابعالی در این جایگاه مهم اجتماعی، بیش از پیش شاهد وفاق ملی، تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و انجام فعالیت‌های ارزنده فرهنگی و اجتماعی در آن استان بزرگ خواهیم بود.

همچنین با پاسداشت یاد و نام حضرت آیت الله ایمانی، از تلاش‌های صادقانه و عالمانه آن فقید در این سنگر معنوی، تقدیر می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزونتان را مسالت دارم.

رئیس حوزه ریاست مجلس انتصاب امام جمعه جدید شیراز را تبریک گفت

محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین دژکام بعنوان نماینده، ولی فقیه در استان فارس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ لطف الله دژکام

نماینده محترم، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز
انتصاب حضرتعالی که بحمدالله از چهره‌های خدمتگزار به ملت و مزین به تهذب و علم و تقوی هستید به نمایندگی، ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی مقام‌معظم رهبری را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

استان بزرگ فارس بدلیل دارا بودن مردمی متدین و متعهد به انقلاب، نظام و رهبری و در برداشتن حرم مطهر شاهچراغ از نقاط مهم کشور می‌باشد که تاکنون در همه ادوار مختلف انقلاب سهم فراوانی در حفظ ارزش‌های نظام داشته‌اند.

بدون شک حضور حضرتعالی در این مسئولیت خطیر باعث دلگرمی دلسوزان و همراهان انقلاب و پیگری مشکلات مردم خواهد بود.
توفیق و دوام خدمت جنابعالی در انجام مسئولیت ارزشمند و پراهمیت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
نظرات بینندگان