کد خبر: ۱۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل امور مالیاتی فارس خبر داد:

تحقق 72 درصدی درآمدهای مالیاتی فارس در تیرماه/ تسلیم 175هزار اظهارنامه مالیاتی توسط اشخاص حقیقی

کاویانی با بیان اینکه دو میلیارد و 28میلیون ریال درآمد مالیاتی فارس در تیرماه بوده است، گفت: تعداد اظهارنامه های مالیاتی اخذ شده از اشخاصی حقیقی بابت عملکرد سال گذشته ۱۷۵ هزار نسخه بوده است.

به گزارش شیرازه، محسن کاویانی، مدیرکل امور مالیاتی فارس با بیان اینکه میزان وصولی درآمد مالیات‌های مستقیم در تیرماه سال جاری یک میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال بوده که نسبت به سهمیه تعیین شده به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال ۸۳ درصد درآمدهای مالیاتی استان تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: درامد وصولی مالیات‌های غیر مستقیم در تیرماه سال جاری نیز مبلغ ۹۰۷ میلیون ریال بوده که نسبت به سهمیه تعیین شده به مبلغ سه میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال، تحقق ۶۲ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل امور مالیاتی فارس گفت: در مجموع درآمد مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم در تیرماه سال ۱۳۹۷ مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال بوده که توسط اداره کل امور مالیاتی استان وصول و شده نسبت به سهمیه تعیین شده به مبلغ هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، ۷۲درصد درآمدهای مالیاتی استان محقق گردیده است.

کاویانی ضمن تشکر از مشارکت مودیان مالیاتی استان فارس در ارائه اظهارنامه مالیاتی و انجام تکالیف قانونی خود، تعداد اظهارنامه های مالیاتی اخذ شده از اشخاصی حقوقی بابت عملکرد سال ۹۶ را ۱۱۷۶۸ نسخه و تعداد اظهارنامه های منبع مستغلات عملکرد سال ۹۶ را ۳۲۶۱۶ و تعداد اظهارنامه هایی تسلیمی اشخاص حقیقی عملکرد ۹۶ را ۱۷۵ هزار نسخه اعلام نمود.

وی مبلغ واریزی از بابت مالیات بر ارزش افزوده لغایت پایان خرداد ماه سال جاری به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان فارس را جمعا مبلغ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: از این میزان ۸۸۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان و ۲۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری های استان واریز شده است.


نظرات بینندگان