کد خبر: ۱۲۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

بهترین هتل های وان ترکیه در تور وان

بهترین هتل های وان ترکیه در تور وان


هتل بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel)

هتل بویوک اورارتو هتلی در قلب وان است که نام این هتل، برگرفته از نام تمدن اورارتو به وجود آمده است که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد. این هتل در سال ۱۹۷۷ به‌عنوان هتلی 3 ستاره افتتاح شد و در سال ۱۹۹۸ با افزایش خدمات به هتلی 4 ستاره تبدیل شد. این هتل تمام امکانات لازم برای توریستان یا مسافرانی که به قصد کار به این شهر سفر می‌کنند را فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای دکور شده است و دکوراسیون آن شما را راضی نگه می‌دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز و زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

در تور وان صبحانه‌ای با رنگ و به شیوه ترکی برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای خوش‌طعم و لذیذ ترکی در رستوران هتل لذت ببرند. شما در این هتل می‌توانید از امکانات اتاق جلسه نیز بهره‌مند شوید.

این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۵ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، کلاب شبانه،‌ نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی)

هتل تامارا (Tamara Hotel)

هتل تامارا هتلی در مرکز شهر است که در سال ۲۰۰۵ با عنوان هتلی 4 ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. در این هتل مهمانان بسیار راحت هستند و به گونه‌ای است که گویی در خانه خود اقامت دارند. این هتل می‌تواند رضایت مهمانان خود را کسب کند و اقامت خوبی را برای آنان فراهم کند.

به گزارش سفر باتو اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و زیبا هستند و سوئیت‌های مجللی نیز در این هتل برای کسانی‌که با خانواده سفر می‌کنند وجود دارد. اتاق‌های هتل دکوری جذاب دارند که هم با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند هم با رنگ‌های سرد. طرح روتختی‌ها با پرده‌های نصب شده هماهنگی دارد. سرویس‌های بهداشتی این مجموعه و حمام آن تمیز و مرمرین است و هر روزه لوازم بهداشتی شارژ می‌شود. تمام اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

اگر دوست دارید با صبحانه‌های ترکی آشنا شوید، هر روزه میزی فوق‌العاده و هوس‌انگیز برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهایی که در این رستوران برای مهمانان سرو می‌شود، یکی از بهترین مکان‌ها برای تست غذاهای ترکی برای ناهار و شام است. بار هتل فضایی دلچسب و آرام دارد و اگر به دنبال محیطی برای استراحت هستید یا دوست دارید با دوستان خود به گفتگو بپردازید، این فضا گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این هتل دارای مرکز اسپا و سلامت است و برای کسانی که به دنبال ریلکس کردن هستند، مناسب است. بیشتر بخوانید: تفریحات مالزی در تور مالزی

این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۹ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل منوآ (Menua Hotel)

همیشه هتلی که در یک موقعیت عالی قرار داشته باشد، هتلی مناسب برای گردشگران خواهد بود. از هتل منوآ به راحتی می‌توان به مراکز خرید و جاذبه‌های مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل از هتل‌های خوب و مناسب برای اقامت در شهر است.

این هتل با اتاق‌های شیک و تمیز از مهمانان خود میزبانی می‌کند و دکور اتاق‌ها نیز مدرن است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار با حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و شما روز خود را با صبحانه‌ای ترکی در این هتل شروع می‌کنید. با غذاهای محلی ترکی برای وعده‌های ناهار و شام از شما پذیرایی می‌شود.

این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۰ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی(

هتل رویال میلانو (Royal Milano Hotel)

هتل رویال در تور زمینی وان میلانو هتلی 4 ستاره در مرکز شهر است و تنها ۴ کیلومتر با قلعه وان فاصله دارد. شما از این هتل به راحتی به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید و می‌توانید از این طریق به بخش‌های مختلف بروید. اتاق‌های این هتل زیبا و مدرن هستند و با داشتن اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ترکی در این هتل برای شما سرو می‌شود.

این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل Royal Berk Hotel

با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.در ایوان مخصوص هتل، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.اين هتل داراي 43 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.کارکنان ما به انگلیسی ،ترکی و عربی صحبت مي کنند.این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

هتل رسات وان

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این هتل زیبا، در تور ارزان و لحظه آخری وان مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، مدیران، تجار و ... خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، حمام ترکی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.اين هتل داراي 94 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.از وای فای رایگان هتل به راحتی می توانید استفاده کنید.

نظرات بینندگان