کد خبر: ۱۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
ایران خودرو به تعهد خود عمل می کند؛

تحويل اتوبوس‌های جديد ايران خودرو به ناوگان اتوبوس‌رانی شيراز

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از شماره‌گذاري و تحويل 63 دستگاه اتوبوس درون‌شهري به سازمان اتوبوسراني شهر شيراز و تكميل تعهدات قراردادي ايران خودرو ديزل به اين سازمان خبر داد.
به گزارش شیرازه، مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل گفت: 63 دستگاه اتوبوس درون‌شهري تحويل شده آخرين محموله از تعهد تحويل محصولات در قرارداد شركت ايران خودرو ديزل با سازمان اتوبوسراني شهر شيراز است كه بخش عمده آن پيش از اين تحويل شده و هم ‌اكنون در حال فعاليت در خطوط اتوبوسراني اين شهر و خدمت‌رساني به هموطنان است.

مهدي يونسيان افزود: با وجود تكميل موضوع قرارداد ايران خودرو ديزل با سازمان اتوبوسراني شيراز، هم‌اكنون مذاكرات ديگري در خصوص امضاي قراردادهاي جديد و استفاده از ساير محصولات ايران خودرو ديزل در ناوگان حمل و نقل شهري اين شهر در جريان است.

يونسيان خاطرنشان كرد: توسعه حمل و نقل عمومي به عنوان عنصري كليدي در راستاي افزايش ارتقا سطح زندگي مردم بايد مورد توجه قرار گيرد و شركت ايران خودرو ديزل براي نوسازي ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومي كشور و توليد محصولات مورد نياز آمادگي كامل دارد.

وي افزود: در حال حاضر و بنابر آمارهاي منتشر شده بيش از 17هزار دستگاه اتوبوس درون‌شهري فرسوده در خطوط اتوبوسراني شهرها در حال فعاليت است و شركت ايران خودرو ديزل به عنوان بزرگترين توليدكننده خودروهاي تجاري در كشور، مي‌تواند سهم خود را با توجه به برخورداري از توان توليد محصولاتي با استانداردهاي روز دنيا در طرح نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي به‌خوبی ايفا كند.

يونسيان همچنين طرح جديد بازسازي ناوگان اتوبوسراني مستعمل شهري در ايران خودرو ديزل را طرحي جذاب براي شهرداري‌ها و سازمان‌هاي اتوبوسراني شهرها توصيف كرد و گفت: ايران خودرو ديزل به عنوان بزرگ ترين خودروساز تجاري كشور مي تواند سهم بزرگي در اجراي اين پروژه ايفا كند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان