کد خبر: ۱۲۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷

نخستين رویداد فعالان فضای مجازی فارس برگزار شد/ چهره سال فضای مجازی استان معرفي شد

در نخستين رویداد فعالان فضای مجازی فارس ضمن تجلیل از 33 فعال برتر فضای مجازی استان چهره برگزیده سال فضای مجازی استان معرفي شد.
نخستين رویداد فعالان فضای مجازی فارس برگزار شد/ چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد
به گزارش شیرازه، نخستين گردهمايي فعالان فضاي مجازي استان فارس صبح امروز در شيراز با عنوان مجازیست برگزار شد.

در اين همايش يك هزار نفره، که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد بيش از 33 نفر از چهره هاي برتر فضاي مجازي تجليل شدند و حجت الاسلام محمدرضا حدادپور  جهرمی، نویسنده رمان های کف خیابون، حیفا، طب مژگان و... در فضای مجازی به عنوان چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد.

نخستين رویداد فعالان فضای مجازی فارس برگزار شد/ چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد


در این گردهمایی کتاب «هنرمند جهادگر» که تقریظ مقام معظم رهبری را دارد و درخصوص زندگی مرحوم سید محمد ساجدی، هنرمند جهادگر استان فارسی است و در سال جاری در اثر تصادف به لقای ایزدی پیوست، رونمایی شد.

در این رویداد از مجموعه موسیقی چله عزت که حاوی پنج موسیقی فاخر انقلابی است و  همچنین پایگاه جامع و تخصصی آموزش‌های رسانه‌ای به آدرس savadrasane.ir که حاوی مطالب و فایل‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش سواد رسانه‌ای و آموزش نرم‌افزارها برای تولید محتواست رونمایی شد.


نخستين رویداد فعالان فضای مجازی فارس برگزار شد/ چهره سال فضاي مجازي استان معرفي شد
شناسايي افراد فعال در فضاي مجازي و تقدير از چهره‌هاي برتر در 5 حوزه خبر و اطلاع‌رساني، رصد و فناوري اطلاعات، انتشار و شبكه‌سازي، توليد محتوا و آموزش از برنامه هاي اين گردهمايي بود که در این راستا از علی موسوی، کمیل حسینی، مرضیه امیری و مسئول موسسه فرهنگی ماح ( مسجد امام حسین جهرم)، مسئول گروه شایعات و مسئول پایگاه رسانه‌ای شهید رهبر با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.
در این مراسم که با اجرای مژده لواسانی برگزار شد، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مدیران و نخبگان فعال در فضای مجازی حضور داشتند. نصرت الله لطفی، رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دکتر نوری، قائم مقام فضای مجازی رسانه ملی از سخنرانان مراسم بودند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان