کد خبر: ۱۲۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

ارسال 10کامیون کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده لرستان/ همچنان به آب و نان نیاز است

دکتر اسماعیلی گفت: در مناطق سیل‌زده به دلیل قطع برق امکان پخت نان وجود ندارد که به نان خشک، آب معدنی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی و گرمایشی نیاز است.

دکتر عبدالحمید اسماعیلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه با بیان اینکه فارس به عنوان معینِ استان لرستان تعیین شده است، گفت: تا کنون 90 نفر از نیروهای جهادی مردمی به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند. همچنین 10 محموله اقلام خوراکی و امدادی، تجهیزات برپایی آشپزخانه با ظرفیت پُخت روزانه 3 هزار پُرس غذا، تجهیزات و خودروهای مهندسی سپاه فجر فارس به همراه یک واحد نانوایی سیار به همراه 10 تُن آرد به مناطق سیل زدۀ لرستان ارسال شده اند.

وی گفت: علاوه بر کمک های نقدی، چادر، پتو، آب معدنی، لوازم بهداشتی، لوازم گرمایشی و خوراکی‌های فاسد نشدنی از جمله اقلام مورد نیاز مردم در مناطق آسیب دیده از سیل هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه وضعیت منطقه ارزیابی و سپس آخرین نیازمندی‌ها اعلام می‌شود، اظهار کرد: به دلیل عدم امکان پخت نان به نان خشک نیاز وافر است.

وی با بیان اینکه مردم خونگرم فارس در همه حوادث و بلایا در کمک به همنوعان خود گل کاشته و سخاوت آنان زبانزد است، گفت: شماره کارت 6273811098574129 و شماره حساب 25474355555552 نیز برای دریافت و جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم و خیرین اعلام شده است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان