کد خبر: ۱۲۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

مادر شايسته ايران در شیراز معرفی می‌شود

مدیرعامل بنیاد مادر با بیان اینکه در سومین آیین نکوداشت ١٢ مادر نمونه شهر شیراز مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزود: فرزند نمونه والدین، همسر خوب بودن، مادر خوب بودن، شهروند خوب و اقدامات شاخص در حوزه فعالیت‌های اجتماعی ازجمله مؤلفه‌های انتخاب مادر نمونه و شایسته خواهد بود.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل بنیاد مادر نیزدر یک نشست خبری از برگزاری سومین آیین نکوداشت مادران نمونه در شهر شیراز خبر داد و گفت: مادر شایسته ایران از بین مادران نمونه منتخب ٣١ استان کشور انتخاب و معرفی خواهد شد. 

 غلامرضا محمدی با بیان اینکه در سومین آیین نکوداشت ١٢ مادر نمونه شهر شیراز مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزود: فرزند نمونه والدین، همسر خوب بودن، مادر خوب بودن، شهروند خوب و اقدامات شاخص در حوزه فعالیت‌های اجتماعی ازجمله مؤلفه‌های انتخاب مادر نمونه و شایسته خواهد بود. 

وی با بیان اینکه بنیاد مادر به هیچ گروه، نهاد سیاسی وابسته نبوده و فعالیت سیاسی در آن کاملاً ممنوع است، گفت: منشور امور مادر مبتنی بر عدم وابستگی به گروه‌ها و نهادها و عدم هرگونه تبعیض ازنظر رنگ، نژاد، قومیت، عقیده و ملیت است. در همین راستا بنیاد مادر در ٧٥ کشور دنیا اقدام به راه‌اندازی دفتر کرده است. 

مدیرعامل بنیاد مادر که اعتقاد دارد سرمایه‌گذاری در حوزه زنان و کانون خانواده بیشترین ارزش‌افزوده را برای کشور به دنبال دارد، اضافه کرد: به نظر می‌رسد در این بخش دولتمردان همواره کم‌لطفی کرده یا متوجه موضوع نبوده‌اند. 

محمدی با تصریح بر اینکه دغدغه احترام به والدین به‌ویژه نقش مادر در خانواده باید به یک مطالبه ملی تبدیل شود، عنوان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار چاره‌ای جز تقویت بنیان خانواده در کشور نداریم. 

انتهای پیام/
نظرات بینندگان