کد خبر: ۱۳۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
با هدف ارائه جديدترين اطلاعات واحد هاي صنعتي و توليدي انجام مي شود؛

كتاب بانك جامع اطلاعات شهرك ها و نواحي صنعتي استان فارس در آستانه انتشار

معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي فارس از انتشار نسخه جديد بانك جامع اطلاعات شهرك ها و نواحي صنعتي فارس در ماه هاي آينده خبر داد.
به گزارش شیرازه، شهرام کمال زاده معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: کتاب بانك جامع اطلاعات شهرك ها و نواحي صنعتي استان با هدف ارائه جديدترين اطلاعات واحد هاي صنعتي و توليدي و نيز معرفی و شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود درشهرك ها و نواحي صنعتي استان فارس منتشر خواهد شد.
کمال زاده افزود: از ویژگی های این کتاب، ارائه اطلاعات و شناسنامه واحدهای صنعتي به زبان‌های انگلیسی و فارسی است.
وی افزود: در این کتاب مشخصات تمامي واحد هاي صنعتي و توليدي مستقر در 61شهرك و ناحيه صنعتي استان،از جمله اطلاعات مالک، اطلاعات تماس، آدرس، محصول تولیدی و نوع ارائه مي شود.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از دیگر بخش‌های این کتاب را درج اطلاعات ارگان‌ها، نهاد‌ها و تشکل‌ها و نیز واحد‌های ارائه دهنده خدمات، آموزش، تامین کنندگان لوازم و تجهیزات و مواد اولیه اعلام کرد.
وی با بيان اينكه مراحل جمع آوري اطلاعات و به روز رساني آنها از فروردين ماه سال گذشته و با مراجعه حضوري به واحد هاي صنعتي آغاز شده اظهار داشت: کتاب جامع اطلاعات توسط كانون تبليغات كابوك در مرحله ويرايش نهايي اطلاعات قراردارد و در ماه هاي آينده به چاپ خواهد رسيد.

نظرات بینندگان