کد خبر: ۱۳۰۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز:

صدور مجوز جذب ۱۵۸ نیرو در اتش نشانی شیراز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز از دریافت مجوز استخدام ۱۵۸ نفر نیروی جدید در سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد و گفت: استخدام این نیروها پس از برگزاری آزمون کتبی و طی کردن مراحل گزینش و طب کار صورت خواهد گرفت.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز هشتم خرداد ماه در جمع خبرنگاران، از دریافت مجوز استخدام ۱۵۸ نفر نیروی جدید در سازمان آتش نشانی شیراز (۱۱۰ نیروی عملیات آتش نشان و ۴۸ راننده آتش نشان) خبر داد و گفت: استخدام این نیروها پس از برگزاری آزمون کتبی و طی کردن مراحل گزینش و طب کار صورت خواهد گرفت.

محمدهادی قانع اظهار داشت: دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس، مقاطع تحصیلی مدنظر و سن نیز بین ۲۵ تا ۳۰ سال برای جذب آتش نشانان است؛ افراد واجد شرایط می توانند اطلاعات بیشتر درخصوص رشته ها و شرایط جذب را از طریق www.shiraz125.ir کسب کنند.

وی با بیان اینکه استخدام آتش نشانان تنها از بین بانوان انجام می شود، اعلام کرد: آزمون کتبی بصورت سراسری و کشوری در بیست و هشتم تیر ماه برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: ۲۵ درصد سهمیه استخدام به خانواده ایثارگران تقلید اختصاص دارد.

به گزارش شیرازه، تاریخ درج آگهی و شروع ثبت نام ۹۸/۰۳/۱۷ می باشد و در ۲۸ تیرماه سال جاری آزمون کتبی بصورت سراسری و کشوری برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
0
سلام متن پیام رو درست کنید اقای قانع فرمودند تنها از بین اقایان واسه اتش نشانی نیرو میگیریم نه از بین بانوان