کد خبر: ۱۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

اعلام آمادگی کلیمیان شیراز برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

هیات مدیره انجمن کلیمیان شیراز با صدور پیامی ضمن دعوت از همگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد: این راهپیمایی منشاء ظلم ستیزی دارد و ایرانیان کلیمی امسال پرشورتر از گذشته در آن شرکت می کنند.
به گزارش «شیرازه»، در این پیام  آمده است: جامعه ایرانیان کلیمی، خود را جزو لاینفکی از ملت بزرگ ایران می‌دانند چرا که همه ما دارای تاریخ مشترک و آینده‌ای مشترک هستیم.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: ما ایرانیان کلیمی همواره در تمام وقایع و مناسبت‌ها مشارکت داشته‌ایم و مسلماً امسال در راهپیمایی روز قدس که منشأ ظلم ستیزی دارد پر شورتر از سال‌های گذشته، حضور خواهیم داشت.

این پیام افزوده است: امسال با توجه به عهدشکنی‌های آمریکا و نقض برجام، به نمایش گذاشتن وحدت بین تمام اقوام ایران زمین و مذاهب توحیدی و همچنین به نمایش گذاشتن روحیه ظلم ستیزی اهمیت بسزایی دارد.

همچنین سایر نهادها و دستگاه‌های مختلف استان فارس با صدور پیام‌های جداگانه ای از همگان دعوت کرده‌اند که صدای مردم فلسطین اشغالی باشند و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد مظلومیت آنها را سردهند و برای دستیابی به حقوق مسلمشان یاریگر آنان باشند.

راهپیمایی روز قدس در ۷۶ نقطه استان فارس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان‌های اصلی شهرستان‌های این استان آغاز می‌شود و در شیراز این مراسم از فلکه ستاد به سمت چهارراه زند، میدان شهرداری، خیابان نمازی، بولوار شهید دستغیب و حرم شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) شانزدهم مرداد سال ۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نام نهادند.




نظرات بینندگان