کد خبر: ۱۳۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
در فارس برگزار می شود؛

برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور خدام حرم رضوی

دبیر اجرایی كاروان زیر سایه خورشید استان فارس گفت: دوازدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید از 12 تیرماه همچون سال‌های گذشته با حضور خدام رضوی در استان فارس برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، احد پاریابی دبیر اجرایی كاروان زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه امسال جشن های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» از 12 تا 24 تیرماه با همکاری کانون رهپویان وصال در تمامی شهرستان های استان فارس برگزار می شود، گفت: در این جشن 20 نفر از خدام حرم رضوی در قالب 4 گروه 5 نفره به شیراز و دیگر شهرستان‌های استان سفر خواهند کرد.

وی افزود: کاروان های اعزامی شامل مبلغان از استادان حوزه و دانشگاه، خدام حرم، مداح و سخنور است که ترویج سبک زندگی رضوی و اشاعه محبت اهل بیت(ع) از گفتمان های اصلی کاروان ها به شمار می رود.

پاریابی با بیان اینکه در چند سال اخیر، بزرگترین کاروان‌های رضوی به استان فارس اختصاص دارد، بیان کرد: این کاروان به همراه خود پرچم متبرک امام رضا(ع)، نمک و نبات متبرک و محصولات فرهنگی ترویج دهنده سبک زندگی رضوی به همراه داشته و میان مردم توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جشن های«زیر سایه خورشید» از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: سرکشی از مستضعفان، تکریم و دیدار باخانواده های شهدا، حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان فارس و تولیت استان حرم احمدی و محمدی(ع) برنامه های اصلی جشن های بین‌المللی زیر سایه خورشید امسال است.

دبیر اجرایی کاروان «زیر سایه خورشید» با اشاره به برگزاری 40 ویژه برنامه در بقاع متبرکه استان، ادامه داد: هدف اصلی برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ایمه اطهار به ویژه حضرت رضا (ع) با بهره گیری از ظرفیت های استان قدس رضوی برای حمایت از حرکت های مردمی است.

پاریابی با بیان اینکه یکی از جشن‌های اصلی را در روز ۶ ذی‌القعده مصادف با سالروز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در حرم مطهر آن حضرت با حضور خادمان حرم رضوی اجرا خواهیم کرد، گفت: همچنین با هماهنگی تشکل‌های دانشجویی ازدواج‌های آسان را با حضور خدام راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی یادآور شد که کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم رضوی در ایام دهه کرامت در 10 کشور دنیا نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان