کد خبر: ۱۳۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۸
در مراسم افتتاح دومین کارگزاری تامین اجتماعی شیراز مطرح شد:

تعداد دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی شیراز به هفت رسید/ مهلت ثبت نام فراخوان انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و ازکارافتادگان تا پایان تیرماه

محمد مصلایی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس در آیین آغاز به کار کارگزاری رسمی 266تامین اجتماعی گفت: با افتتاح این دفتر کارگزاری تعداد دفاتر کارگزاری در شیراز به عدد هفت رسید .
به گزارش شیرازه، محمد مصلایی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس در آیین آغاز به کار کارگزاری رسمی 266تامین اجتماعی  گفت: با افتتاح این دفتر کارگزاری تعداد دفاتر کارگزاری در شیراز به عدد هفت رسید .

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی مبنی به برون سپاری واگذاری امور به بخش خصوصی افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز در راستایی عمل به این اصل خدمات خود را برای رضایمندی بیشتر بیمه شدگان به دفاترکارگزاری رسمی واگذار کرده است. 

مصلایی با اشاره به اینکه اولین دفتر کارگزاری  تامین اجتماعی در استان فارس در سال ۸۵ افتتاح شد که ۱۴سال از عمر آن می گذرد تصریح کرد:  ادامه و  تسریع در انجام امور و کیفیت بخشی خدمات از جمله اهداف اصلی دفاتر کارگزاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی است .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس افزود: شعبه 2 تامین اجتماعی با تعداد 100 هزار بیمه شده جز 13 شعبه  بزرگ تامین احتماعی کشور است که این حجم از تعداد بیمه شدگان نیازمندی  این شعبه به دفتر کارگزاری را  ایجاد و این دفتر در راستای ارایه خدمات در اسرع وقت و با کیفیت به همراه رضایتمندی بیمه شدگان افتتاح شد .

مصلایی با اشاره به ۴۵خدمت راه دور(غیر حضوری) سازمان  تامین اجتماعی کشور گفت:  با راه اندازی از این 45 خدمت  که بصورت الکترونیکی ارایه میشود بیمه شدگان بدون مراجعهبه شعب تامین اجتماعی  می توانند این خدمات را  دریافت کنند  که  این نوع خدمات راه دور هیچ خللی در انجام وظیفه کارگزاری ایجاد نمی کند  بلکه در راستای هم و هستند .

وی همچنین درباره هدف از اجرای طرح بخشودگی جرایم را حمایت از کارگران و کمک به کارفرمایانی خوش حسابی است که در ایجاد بحران و عدم پرداخت حق بیمه مقصر نبوده و نوسانات ارزی و پدیده های طبیعی (زلزله و..) منجر به بدهی آنها به سازمان تامین اجتماعی شده است.

وی مهلت برخورداری از تسهیلات این طرح را تا تاریخ 13 شهریورماه سال جاری عنوان کرد و افزود: کارفرمایانی که دارای جرایم مربوط به  بدهی های قبل از 29 اسفند 1396 هستند می توانند با ارائه مدارک و مستندات ابرازی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و فرمانداری و بخشداری ها مبنی بر تأیید دلایل وقوع بحران و نامه کمیته رفع موانع تولید نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی قطعی شده خود اقدام نمایند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به تسهیلات این طرح گفت : چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجای بدهی خود را نداشته باشند ، می توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به شعبه مربوطه ارائه نمایند که در این صورت با تقسیط  12 ، 18، 24، 30، 36 به ترتیب از 100،  85، 75 ،60 و50درصد بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد..

مصلایی با اشاره به اینکه  سازمان تأمین اجتماعی طبق سنوات گذشته  با ارتقاء به  مؤلفه های سرمایه اجتماعی ضمن ارج گذاری به مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران  گفت: براساس دستورالعمل اجرایی طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان،همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه به کلیه شعب تامین اجتماعی فارس ابلاغ گردیده است.
وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این فراخوان  تا پایان تیرماه تمدید شده است اظهار داشت :  کلیه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با مراجعه به سایت www.fars.tamin.ir می توانند در این طرح شرکت نمایند و با تکمیل فرم ها ی مربوط در سایت  و مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری خود ارائه دهند.

*ارایه خدمات نوین به بیمه شدگان در دفتر کارگزاری شعبه 2
زهرا  رحمانی مدیر دفتر کارگزاری شماره 266 شعبه 2  نیز با تاکید بر این مطلب که به دنبال ارایه خدمات نوین و با کیفیت به بیمه شدگان  هستیم افزود: از زمان راه اندازی این  دفتر کارگزاری همکاری بسیار نزدیکی بین شعبه و این دفتر وجود دارد  تا بتوانیم خدمات مورد انتظار سازمان  را به بیمه شدگان ارایه دهیم .
تعداد دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی شیراز به هفت رسید/ مهلت ثبت نام فراخوان انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه

وی عنوان کرد: یکی از اهداف این دفتر ارایه دهنده خدمات باشیوه نوین است  که در گام اول این هدف با تغییر فضای فیزیکی دفتر اقدام کردیم تا در ارایه شیوه خدمات نوین به بیمه شدگان  شرایط فراهم باشد.

رحمانی با اشاره سیستم  به نوبت دهی به بیمه شدگان بصورت نوین گفت: در دفاتر کارگزاری معمولا در زمان نام نویسی، تتمدید و تعویض دفترچه با یک ازدحام جمعیت مواجه هستیم که در این دفتر با ارایه خدمات نوین تمام باجه های ارایه دهنده خدمات مسلط به این کار هستند تا این مشکل ازدحام واتلاف وقت برطرف شود .

وی افزود: در این دفتر تمام خدمات به بیمه شدگان در تمام باجه ها صورت می گیرد . تنها خدمات اسناد پزشکی ، قراردهای کوتاه مدت و انعقاد قراردهای مشاغل ازاد در یک باجه انجام میشود.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان