کد خبر: ۱۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۸

فجر شهید سپاسی شیراز مقابل شاهین بوشهر شکست خورد/ صعود شاهین به فینال جام شهدای شیراز

دیدار تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و شاهین بوشهر در چارچوب رقابت های چهارجانبه فوتبال با عنوان یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد و با برتری تیم شاهین بوشهر پایان یافت.
این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و تیم شاهین بوشهر در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان شد و به دیدار نهایی راه یافت.

بازی این ۲ تیم در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های صادقی و مالکی به سود شاهین پایان یافت.

اما تیم میزبان در نیمه دوم بازی بسیارخوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست در دقایق ۷۷ و ۸۲ به ترتیب توسط بابا محمدی و میلاد احمدی گل های خورده را جبران کند و سرانجام این بازی پرگل و زیبا در وقت های قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

تیم شاهین بوشهر در ضربات پنالتی بهتر کار کرد و چهار ضربه را تبدیل به گل کرد و تیم میزبان هم از چهار ضربه تنها یک گل به ثمر رساند و در نهایت این بازی در مجموع با نتیجه ۶ بر سه به سود شاهین پایان یافت.

همچنین در همین چارچوب نیز فردا (شنبه) تیم گل گهر سیرجان و پارس جم جنوبی با هم دیدار خواهند کرد و برنده این بازی نیز سی یکم تیرماه در فینال به مصاف تیم شاهین بوشهر می رود تا قهرمان این جام چهار جانبه شناخته شود.

تیم فجر هم که از رسیدن به بازی نهایی بازماند، سی ام تیرماه برای تعیین تیم سوم با بازنده دیدار تیم پارس جم جنوبی و گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد.

این بازی بهترین فرصت برای تیم های شرکت کننده است تا بتوانند به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.

تیم های شاهین بوشهر، پارس جم جنوبی و گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشور حضور دارند و تیم فجر هم در دسته یک است.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در فصل گذشته لیگ دسته یک کشور با قرار گرفتن در رده نهم جدول به کار خود پایان داد.

تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک کشور هستند.

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور از اواخر شهریور ماه ۹۸ آغاز می‌شود.

هواداران فوتبال در استان فارس حدود هفت سال است انتطار داشتن یک تیم در لیگ برتر را می کشند، انتظاری که تاکنون ناکام مانده است.

فردا تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم برای مشخص شدن دومین تیم فینالیست به مصاف هم می‌روند. پیروز این مسابقه روز دوشنبه برابر شاهین شهرداری بوشهر، و تیم بازنده روز یکشنبه در بازی رده‌بندی مقابل فجر سپاسی شیراز صف‌آرایی می‌کند.



نظرات بینندگان