کد خبر: ۱۳۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس:

سخاوت رحمت خداوند را به دنبال دارد

قرار است در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ ذی الحجه ( یکشنبه تا سه شنبه، سوم تا پنجم شهریور ماه) دوستداران اهل بیت(ع) سه روز را روزه بگیرند و هزینه اطعام آن روز را در روز اول صرف مساکین، روز دوم صرف ایتام و روز سوم صرف آزادی زندانیان غیرعمد کنند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عزیز رضایی در گفت‌وگو با شیرازه، ضمن استقبال از طرح رسم ابرار با اشاره به اهمیت رسیدگی به نیازمندان و اطعام به آنان اظهار داشت: رسیدگی به نیازمندان و اطعام آنان مورد تأکید اسلام است.
وی بابیان اینکه مسئولان باید به تمام اقشار جامعه توجه کنند، افزود: مسئولان باید به تمام اقشار به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه که ممکن است در معرض آسیب‌های روحی روانی و جسمی قرار گیرند توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: اگر حکومت اسلامی به اقشار نیازمند جامعه کم‌توجهی کند در میان مردم نارضایتی ایجاد می‌شود که این امر مردم را نسبت به دین و حکومت بدبین می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) توجه ویژه‌ای به مردم داشت و آنان را در نظام اسلامی بسیار مهم می‌دانست، امیدواریم مسئولان نیز به اطعام نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه این عمل جزو سیره اهل‌بیت(ع) بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که نسبت به دین کوتاهی می‌کنند اگر در بحث سخاوت  نیز کمک کنند می‌توانند مورد رحمت خداوند قرار گیرند.

نظرات بینندگان