کد خبر: ۱۳۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

امروز، ضرورت تشکیل بسیج بیشتر احساس می شود/ بسیج، در عرصه های مختلف میدان‌دار ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرهنگ بنایی گفت: هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای این نهال تکامل یافته و برآمده از مردم خودجوش است و امروز در عرصه های مختلف میدان دار ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز ضرورت تشکیل بسیج بیشتر احساس می شود اظهار داشت: فردا در سالروز تشکیل بسیج، مصادف با 5آذر اجتماع بسیجیان شهر شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می شود و از منطقه شمال غرب شیراز قریب به هزار نفر شرکت می نمایند.

وی اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای این نهال تکامل یافته و برآمده از مردم خودجوش است و امروز در عرصه های مختلف میدان دار ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: جبهه نامتجانس استکبار که مرگ تدریجی خود را در مقابل انقلاب اسلامی قطعی دانسته و در جبهه های مختلف شکست خورده است، بر طراحی برهم زدن آرامش داخلی متمرکز شده که با حضور بابصیرت مردم و نیروهای خودجوش مردمی بار دیگر شکست مفتضحانه ای خورد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول اله (ص) شیراز گفت: بسیج از توده های مختلف مردم، دلسوزان مملکت و انقلاب شکل گرفته است که حاصل آن دستاوردهای مختلف در عرصه محرومیت زدایی، خدمات دهی و کمک رسانی به مردم و برقراری امنیت و آرامش جامعه است .

نظرات بینندگان