کد خبر: ۱۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی جهت جبران خسارت شیوع کرونا

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بین نیازمندان شیراز تقسیم می‌شود.
  سرهنگ عباس بنائی با اشاره به اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز جهت جبران خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و خیرین، ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر یک ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان تقسیم می‌شود و در کل ۱۰۰ میلیون تومان جهت تهیه بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

او با اشاره به اقدامات بسیجیان و گرو‌ه‌های جهادی در شرایط طغیان کرونا ویروس، بیان کرد: اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز برای کمک به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در هر بخشی که توان و قابلیت وجود داشته باشد با و جدیت استمرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز بیان کرد: بسته‌های معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز و حوزه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های بسیج محول می‌شود و پس از شناسائی نیارمندانی که با شیوع کرونا متحمل خسارت‌هایی شده‌اند، بسته‌ها درب منزل به آن‌ها ارائه می‌شود.

سرهنگ بنائی از همه خیرین و دواطلبانی که چه از لحاظ نیروی انسانی حضور در میدان و چه از لحاظ مالی توان کمک جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس را دارند دعوت به همکاری با گروه‌های جهادی شمال غرب شیراز کرد.

نظرات بینندگان