کد خبر: ۱۴۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
شهردار شیراز در گفتگو با «شیرازه»:

آبگرفتگی معابر شیراز به سرعت در حال بررسی است

شهردار شیراز گفت: از ساعت ۱۱ امروز که شدت بارش زیاد شد، شاهد ابگرفتگی در برخی مناطق بودیم که همکاران ما در حال رفع آبگرفتگی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حیدر اسکندرپور در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه بیان کرد: همانطور که مطلع هستید از شامگاه شب گذشته بارندگی‌ها آغاز شد و تا صبح امروز شدت بارش به گونه‌ای نبود که مشکل خاصی ایجاد شود اما از ساعت  ساعت ۱۱ امروز که شدت بارش زیاد شد، شاهد ابگرفتگی در برخی مناطق بودیم که معمولا در سنوات گذشته هم همین گونه بوده که وقتی شدت بارندگی زیاد می‌شود حجم روان آب زیادی ایجاد می‌شود و لوله‌ها و کانال‌ها به اندازه کافی نمی‌توانند آب را هدایت کنند.

وی با بیان اینکه بنده شخصا بیشتر نقاط شهر را بازدید کرده‌ام، افزود: شهرک سعدی، دروازه قرآن، گود گل‌کنان، بلوار صنایع و سرداران که بازدید کردیم مشکل خاصی نداشتند و حجم زیادی از روان آب‌ها تخلیه شده و نهایت تا ۲۰دقیقه پس از شدت بارش کانال‌ها عمل می‌کنند و آب را منتقل می‌کنند.

شهردار شیراز اظهار کرد: در حال حاضر مطهری جنوبی و شهید یغمور از نقاطی هستند که به دلیل حجم زیادی از روان آب‌ها دچار مشکل شده‌اند که همکاران مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

اسکندرپور در خصوص زیر گذر امیر کبیر که دچار آب‌گرفتگی شده است نیز عنوان کرد: چون قطار شهری در حال اجرای پروژه در بلوار عدالت است کمی با مشکل مواجه هستیم و با وجودی که سال گذشته یک سری کارهایی انجام شد اما تا این پروژه در حال ساخت است کانال‌های ان منطقه روان آب‌ها را به خوبی انتقال نمی‌دهند.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان