کد خبر: ۱۴۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

سازماندهی ۸۰ گشت روزانه در سراسر مناطق فارس در راستای طرح زمستانه/ آمادگی بالگردهای موجود برای امدادرسانی در زمستان

فرمانده انتظامی فارس گفت: به تمام پاسگاههای سراسر استان در جاده‌ها اعلام آماده باش داده ایم و به طور اختصاص ۲۱ پاسگاه هم در مناطق سردسیر در نظر گرفته ایم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس یکشنبه ٢٣ آذر در آیین آغاز به کار طرح ترافیکی زمستانی پلیس فارس،‌ هلال احمر، راهداری و اورژانس را به عنوان کسانی معرفی کرد که امانت بزرگ امنیت و سلامت را پذیرفتند و همراهمان پلیس در خدمت رسانی به مردم در این طرح هستند.

 وی با بیان اینکه هیچ یک از ما هیچ هدفی به جز آسایش و آرامش مردم نداریم، عنوان کرد:‌‌ ما به دنبال ارتقای امنیت و سلامت هستیم وبرای اینکه خوشحالی و لبخند را همراه مردم ببینیم رنامه‌ریزی کرده ایم که اگر کسی در برف و باران و سرما دچار حادثه‌ای شود به آنها خدمات رسانی کنیم.

 فرمانده انتظامی فارس افزود: اگر با مردم همراهی می‌کنیم و چه در رسانه و چه در میدان، تذکر و آموزش می‌دهیم فقط به این خاطر است که بتوانیم سلامت و آرامش را در خانواده ها لمس کنیم و ببینیم. 

حبیبی ادامه داد: امیدواریم همانطور که در سالهای گذشته  شاهد همراهی مردم و شاهد کاهش تصادفات منجر به جرح و تلفات جاده ای در فارس بودیم، امسال نیز با همت و همراهی مردم، پس از ایام نوروز و در سال جدید نیز بتوانیم گزارشی از کاهش آمار ترافیکی ارائه دهیم که در شآن مردم استان پهناور و با فرهنگ فارس باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ها و زحمات همه ما و همکارانمان قطعا با همراهی هموطنان اثر بخشی کامل دارد اظهار داشت: و این همراهی نیز زمانی موثر است که فرهنگ رانندگی و یا هر کار دیگری را داسته باشیم و باید بلد باشیم امنیت مردمی که در کنار ما زندگی می‌کنند را فراهم کنیم.

 فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه متاسفانه درخصوص حوادث جاده ای آمار بالایی داریم افزود: در حالی که باید آسیب‌ها متوجه کسانی باشد که فرهنگ استفاده از خودرو رانندگی را ندارند و رعایت نمی کنند. اتفاق یکبار رخ می دهد و قرار نیست اگر پنجاه سال پشت ماشین نشستیم و تصادف نکردیم هیچ گاه مشکلی پیش نیاید. نیاز است سرعت غیر مجاز نداشته باشیم.

حبیبی با تاکید براینکه نیروی انتظامی هم امسال توان خود را افزایش داده و پهبادهایی را در سراسر کشور پیش بینی کرده است، افزود: ما پهبادهایی را با ساعت پروازی بالا در سطح استان آزمایش کرده و نتیجه خوبی هم گرفته ایم، همچنین بالگردهای موجود در استان هم هماهنگ شده اند و آمادگی امداد رسانی در فصل زمستان به مردم را دارند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه به تمام پاسگاههای جاده ای سراسر استان در وضعیت آماده باش قرار گرفته اند خاطرنشان کرد: به طور اختصاص ۲۱ پاسگاه  در مناطق سردسیر در نظر گرفته شده است. همچنین ٦ پایگاه استقراری فقط برای زمستان امسال مجهز کرده ایم تا به مردم خدمات رسانی کنند. ٥٠٠ نفر  در پلیس راهور، پلیس راه و انتظامی ذر قالب طرح زمستانی با خودروهای کمکی آموزش دیده و برای ۸۰ گشت روزانه در سراسر مناطق استان سازماندهی گردیده اند.

 وی در پایان خطاب به تمامی نیروهای حاضر در میدان گفت: اگر کار رنگ خدایی به خود بگیرد خروجی آن آسایش و آرامش مردم را در پی دارد.

انتهای پیام/س/م

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان