کد خبر: ۱۵۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

مدیر جدید حوزه ام الائمه (س) اقلید معرفی شد

طی آیینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، با تکریم آمنه طیبی، معصومه حسامی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه ام الائمه (س) اقلید معرفی شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه در اقلید، طی آیینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، با تکریم آمنه طیبی، معصومه حسامی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه ام الائمه (س) اقلید معرفی شد.
مدیر جدید حوزه علمیه ام الائمه(س) در این آیین یاد و خاطره امام خمینی  (ره) و شهدا را گرامی داشت و به جایگاه حوزه های علمیه اشاره کرد.

معصومه حسامی نیا پایه ریزی برنامه ها و اهداف بر پایه فرهنگ مهدوی، کمک به پرورش طلاب خلاق، ولایت مدار و بابصیرت که بتواند پاسخگوی نیازها و شبهات مردم در حوزه های اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی و پرورشی مخاطبین در سطح شهرستان، برنامه‌ریزی و اقدام و تعمیق و تفهیم مبانی اصولی در گام دوم انقلاب مطابق با منویات امام خامنه ای، بررسی بازخوردها از برنامه‌ها و جلسات، تثبیت جایگاه حقوقی و علمی حوزه علمیه خواهران در سطح شهرستان اقلید و تمرکز سازی بر توزیع مناسب ماموریت ها و مسولیت های طلاب مدرسه همگام با شهرستان های استان فارس، توجه به نیازهای علمی، اخلاقی و فرهنگی شهرستان، تعامل سازنده با ادارات و ارگان های شهرستانی و همگام سازی فعالیت ها طی تفاهم نامه همکاری،  اهتمام به کار تشکیلاتی و جهادی طلاب در عرصه های تهذیب و تبلیغ، توجه بنیادین به امر پژوهش طلاب،  توجه به شعار سال در خصوص تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در قالب کارآفرینی و حمایت از طلاب خلاق و کارآفرین در زمینه های مهارتی، آموزشی و ... را ازجمله رویکردهای خود در حوزه علمیه ام الائمه(س) عنوان کرد.

مدیر جدید حوزه ام الائمه (س) اقلید معرفی شد

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم تعامل مسوولان شهرستانی، امکان همراهی برای حوزه علمیه در جهت اعتلای فرهنگ دینی را خواستار شد.

انتهای پیام/ح
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان