کد خبر: ۱۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس:

كميته تبليغات گردشگری در استان فارس تشکیل می‌شود

شه دوست شیرازی از تشکیل كميته تبليغات گردشگري به‌منظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در استان، خبر داد.
به‌گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، هادی شه‌دوست شیرازی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از تشکیل كميته تبليغات گردشگري به‌منظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در این استان خبر داد وگفت: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به‌عنوان مهم‌ترین ابزار و بلکه به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده كرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری كشور مبتنی بر درك صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است.

وی ادامه داد: در نشست شوراي گفتگوي بخش خصوصي و دولت در استانداری فارس پيشنهاد تشكيل كميته تبليغات گردشگري به‌منظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگري در استان داده شد كه موردتوجه و تصويب قرار گرفت.

شه‌دوست شیرازی در ادامه بیان کرد: ازاین‌پس قرار است تبليغات در حوزه گردشگري با محوريت تخصصي اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزاياي نسبي و رقابتي استان، به‌صورت كارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذيرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: تبلیغات گردشگری می‌تواند به‌عنوان ابزار حرفه‌ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، به‌ویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور كميته تبليغات گردشگري استان فارس تشکیل‌شده است.

شه‌دوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب می‌شود، افزود: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان