کد خبر: ۱۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه ناحیه سروستان خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی ۲ روزه سلامت

فرمانده سپاه سروستان گفت: به همت گروه جهادی بوعلی سینا با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دیگر ادارات شهرستان در تاریخ ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت ماه این اردوی جهادی با محوریت سلامت و درمان بیماران نیازمند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حسین مباشری از برگزاری اردوی جهادی دو روزه سلامت به مناسبت هفته بسیج سازندگی در بیمارستان شهدای سروستان خبر داد.

 فرمانده سپاه سروستان  گفت: در این اردوی جهادی تعداد ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص حضور داشته و به بیماران نیازمند خدمات رایگان پزشکی ارائه خواهند داد.

وی افزود: به همت گروه جهادی بوعلی سینا با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دیگر ادارات شهرستان در تاریخ ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت ماه این اردوی جهادی با محوریت سلامت و درمان بیماران نیازمند برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی جهادی ۲ روزه سلامت

 مباشری افزود در این برنامه از پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب و عروق و نارسایی قلب، فوق تخصص ریه آسم و آلرژی، متخصص جراح گوش و حلق و بینی، متخصص و جراح چشم، متخصص بیماری‌های دهان و دندان ( دندانپزشکی)، متخصص جراح دندانپزشک، متخصص جراح زنان و زایمان، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، متخصص تغذیه و رژیم غذایی، متخصص اعصاب و روان، متخصص رادیولوژی، متخصص کودکان، فوق تخصص عفونی کودکان، متخصص طب اورژانسمتخصص داخلی و فوق تخصص خون و آنکولوژی استفاده خواهد شد.

در پایان مباشری از فرماندار شهرستان، مدیران ادارات و مجمع خیرین سلامت شهرستان و مسئول گروه جهادی بوعلی سینا و همه دستگاه‌هایی که در برگزاری این اردوی جهادی با ناحیه سروستان همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم
برچسب ها: شیراز ، فارس ، سروستان ، سپاه
نظرات بینندگان