کد خبر: ۱۵۳۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

نگاه مجموعه آموزش و پرورش فارس به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی ورفاهی است نه درآمدی

عسکری گفت: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیا به خوبی تکریم شوند این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت:همه ادارات در رابطه با ستاد اسکان نوروزی پای کار بیایند و آموزش و پرورش را یاری دهند تا خدمات خوبی در اختیار زائران و مسافران نوروزی گذاشته شود.

وی افزود: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیا به خوبی تکریم شوند این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

عسکری ادامه داد: به هیچ وجه نباید نگاه ما در ارایه مسایل خدماتی تبعیض آمیز باشد و باید با یک رویکرد عدالت محور به ارایه خدمات بپردازیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار کرد: از برکات بیماری کرونا نهادینه شدن بهداشت فردی بود و امیدواریم با رعایت پروتکل ها امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز باشیم.

عسکری عنوان کرد: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.

وی گفت: مدارسی که قرار است به عنوان کمپ مطالعاتی عمل کنند باید از لیست ستاد اسکان خارج شود تا دانش آموزان کنکوری نیز از این مساله آسیب نبینند.

عسکری افزود: باید پیش بینی دقیقی از آسیب ها و مشکلاتی که می تواند برای مسافرین نوروزی بوجود بیاید انجام شود تا طعم مسافرت به کام هیچ خانواده ای تلخ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد: برای تکریم دانش آموزان، امسال علاوه بر فرهنگیان به دانش آموزان نیز در بحث اسکان نوروزی تخفیف داده شود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
0
آقای عسکری ،حرف زیادی زده ،خودش که نمیخواد دست به سینه مسافران نوروزی باشه ،چند سالی هست که اسکان برگذار نشده و جیب آقایون خالی شده ،اگر واقعا فکر جیبت نیستی کل هزینه اسکان رو اختصاص بده که خانواده های بی سرپرست و دیگر اقشار جامعه ،دروغ تا کی،کمی واقعی فکر کنید در ۸ روز امکان فراهم کردن بستر پذیرش دارید ،چرا حرف مفت میزنی،