کد خبر: ۱۵۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
امام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با شیرازه:

حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ(ع) را به شدت محکوم می‌کنم/دولت باید عوامل حادثه تروریستی را به اشد مجازات برساند

شیخ خواجوی حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ را به شدت محکوم کرد و گفت: از دشمنانمان بیزار هستیم و امید است که دولت و نظام عوامل این حادثه را به اشد مجازات برساند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن عرض تسلیت به مردم استان فارس گفت:جای تاسف است که بار دیگر استکبار جهانی با توطئه هایی که علیه ملت شریف سرزمین ایران در سر دارد در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) دست به جنایت می زنند و عده ای از مردم و همچنین زائران حرم را به شهادت می‌رساند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می فرمایند؛ «ای  خاندان پیامبر به راستی که  خداوند  پلیدی هارا از شما دور کرده و خاندانتان پاکیزه سازد.»، افزود: منظور از پلیدی، نجاست معنوی است همچنین روایت داریم که احترام حضرت محمد(ص) و  اهل بیتش را پاس بدارید.

خواجوی با بیان اینکه پیامبر در روز عید غدیر خم  مردم را پند دادند و قرآن را سفارش  و تشویق کردند اظهار کرد: حضرت محمد(ص) فرمودند؛«کتاب قرآن  هدایت و نور است سپس در خصوص اهل بیتش به مردم  سفارش کرد که به اهل بیت من ستم و ظلم نکنید.»

امام جمعه اهل سنت شیراز بیان کرد: هر مسلمانی  بر مسلمان دیگر حق و حقوقی دارد و اساس آن این است که نباید مسلمانی به مسلمان دیگری ظلم و ستم کند البته حقوق خاندان پیغمبر (ص) فراتر از حقوق دیگر مسلمانان است.

وی در پایان حادثه تروریستی  حرم مطهر شاهچراغ را به شدت محکوم کرد و گفت: از دشمنانمان بیزار هستیم و امید است که دولت و نظام عوامل این حادثه را به اشد مجازات برساند.

انتهای پیام/ف/س

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان