کد خبر: ۱۵۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
مردم در گفتگو با شیراز۱:

حضوری به وسعت یک کشور

آری امروز همه برای همدردی با خانواده شهدا و محکوم کردن داعشیان آمده بودند حضوری به وسعت یک کشور.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امروز 7 آبان ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریسی در شاهچراغ و حمله فرد مسلح تکفیری، بار دیگر مردم ایران و فارس آمده بودند تا بگویند داعش و داعشیان همواره ثابت کرده اند که اقتدار و عزت و همبستگی و امنیت کشور ما را بر نمی تابند و برای خدشه وارد کردن به آن از هیچ اقدامی کوتاهی نمیکنند.

 در این مراسم با صحنه های  متعددی روبرو شدیم، از حضور شاعری که وضعیت جسمانی سختی داشت گرفته تا خواهر شهیدی که با آمدنش خواسته با آرتین و آرشام همدردی کند.

حضور پر رنگ خدام حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از دیگر جلوه های باشکوه این مراسم بود

کیهان طاهری پور یکی از خادمین حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: ما به شیراز آمدیم تا ضمن محکوم کردن این اقدام خبیثانه اشرار با خانواده شهدا اعلام همدردی کنیم.

حضوری به وسعت یک کشور

 وی افزود: ما با شرکت در مراسم تشییع شهدای این حادثه به دشمنان اعلام می کنیم تا آخرین قطره خونمان پاسدار و نگهدار راه شهدا هستیم و به شدت از اتفاقی که برای آرتین و آرشام و خانواده دیگر شهدا افتاده ناراحتیم و از خداوند میخواهیم نابودی داعش زودتر رخ دهد.

یکی از شرکت کنندگان که خواهر شهید دفاع مقدس است می گوید:وظیفه خودذ دانستم که در این مراسم شرکت کنم و با ابراز همدردی با خانواده شهدا به آنان تسلیت گفته و این حادثه تلخ را محکوم کنم.

خانم جوکار افزود:من خودم را از صمیم قلب در غم آنها شریک میدانم و به آمریکا میگویم شما و ایادی کثیفتان نمیتوانید ما را از انقلاب و اسلام جدا کنید و با وجود فتنه گران داخلی هم هیچ کاری از پیش نخواهید برد.

حضوری به وسعت یک کشور
و اما دیدن صحنه هایی ناب شور و حال این مراسم را چندین برابر کرده بود، شرکت افرادی که هر چند بخشی از جسمشان معلول شده بود اما روحشان آنچان تکامل یافته استن که تمام حس خود را در قالب شعری به خبرنگار ما تقدیم کرد

 عین الله نوروزی شاعر و نویسنده استان فارسی با یک دو بیتی احساس خود را ابراز کرد و اینچنین سرود: ما سبزترین بهار ایران هستیم    از زمره پاک جمله یاران هستیم    بر ما نبود مذلت و خواری وننگ     ما پیرو سالار شهیدان هستیم.

 نوروزی در ادامه عنوان کردن: ما پیروزمندانه جان میدهیم تا با کفر نسازیم، جان می دهیم تا ایمانمان پا برجا بماند و چراغ توحید خاموش نگردد.

حضوری به وسعت یک کشور

محمد بهادر خالقی  از عشایر مناطق چهار محال بختیاری که با فرزندان خود در راهپیمایی امروز شرکت کرده بود با ابراز تاسف از این حادثه در خصوص احساس خود پس از شنیدن خبر حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد:  اقدام خبیثانه مایه اندوه و تاسف بسیار گردید و دشمنان ما بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی افزود: پس از شنیدن خبر بسیار ناراحت شدم و تا صبح خوابم نبرد، مثل این بود که فرزندان خود را در آن حادثه از دست داده باشم .

حضوری به وسعت یک کشور

 به گزارش شیرازه،  آری امروز همه برای همدردی با خانواده شهدا و محکوم کردن داعشیان آمده بودند حضوری به وسعت یک کشور.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان