کد خبر: ۱۶۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه:

رژیم صهیونیستی نیاز به سیلی محکم دارد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این فضایی که رژیم صهیونیستی در کل جهان ایجاد کرده نیاز به سیلی محکمی دارد که حضور مردم در راهپیمایی  قطعا این را اثبات خواهد کرد.

افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،از حضو  پررنگ مردم شهید پرور شیراز  در راه پیمایی روز قدس خبرداد و گفت:مردم مسلمان جهان ثابت کردند که در واقع پشتیبان و حمایتگر مظلومین جهان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر سخن مقام معظم رهبری بر حضور همه مردم کشورها در راهپیمایی روز قدس ،تصریح کرد:به فضل خدا امروز شاهد حضور گسترده وچندین برابری مردم  در صحنه راهپیمایی روزقدس هستیم.

خواست خدایی با تصریح اینکه  دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام حداقل با حضور گسترده مردم آزادیخواه و عدالتخواه در کل جهان با حضور خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع و حمایت خواهند کرد، افزود:مردم  از خون هایی که به ناحق ریخته شده و کودکان و زنان بی پناه فلسطین که مظلومانه به شهادت رسیده اند حمایت می کنند.
عضو شورای اسلامی شهر شیرازاظهار کرد: این فضایی که رژیم صهیونیستی در کل جهان ایجاد کرده نیاز به سیلی محکمی دارد که حضور مردم در راهپیمایی  قطعا این را اثبات خواهد کرد.

وی درپایان حمله های تروریستی اخیر را محکوم و آن را نشان از ضعف و عجز و ناتوانی آنان دانست.

نظرات بینندگان