کد خبر: ۱۵۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سخنگو فدراسیون فوتبال:

بازیکنان تیم ملی نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت

اصولی گفت: بچه‌ها ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.

به گزارش شیرازه احسان اصولی، سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین شرایط تیم ملی ایران پیش از بازی با انگلیس اظهار داشت: چشم‌انتظار اولین بازی تیم ملی بودیم. تدارکات و اقدامات لازم در این خصوص به شکل کافی و کامل انجام شده و خدا را شکر حمایت‌های مردم و مسؤولین را داشته‌ایم. همه این‌ها انرژی مثبتی را برای تیم ملی و بازیکنانش ایجاد می‌کند. ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.

وی در ادامه بیان داشت: مهم برنامه‌ریزی و تلاش بچه‌هاست؛ عزم راسخی را بین بچه‌ها می‌بینیم. ان‌شاءالله بازی قابل قبول و درخشانی را مردم می‌بینند. این‌ها مهمترین فاکتورهایی است که باید مدنظر داشته باشیم. در این چند ساعت باقیمانده از مردم می‌خواهم حس مثبت و انرژی مثبتی بفرستند. با دعای خیر، پیام‌ها و نگاه مثبتی که دارند تیم ملی را حمایت کنند تا شاهد درخشش تیم ملی در این روز باشیم.

اصولی درباره پاداش درنظر گرفته شده از سوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان فوتبال ایران عنوان داشت: هیأت رئیسه تصمیماتی گرفته که ان‌شاءالله به موقع اقدام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون راجع به شیطنت‌های رخ داده هم گفت: به هر حال انتظار از کسانی که در فوتبال به شکل حرفه‌ای کار می‌کنند این است که چنین نگاهی داشته باشند. اظهارنظری در مورد موضوعاتی که به آنها ارتباطی ندارد نکنند و از فضای حرفه‌ای خارج نشوند.


نظرات بینندگان