کد خبر: ۱۵۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
گزارش شیرازه از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرودشت:

حضور پر شور مردم مرودشت خط بطلانی بر دسیسه‌های دشمنان کشید

مردم شهرستان مرودشت نیز همزمان با سراسر کشور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا مهر باطلی بر دسیسه‌های دشمن بزنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت الاسلام مهدی آقایی امام جمعه مرودشت امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه امسال حضور مردم در صحنه  با سال‌های دیگر تفاوت دارد، گفت: در چند ماه اخیر با جنگ ترکیبی دشمن روبرو بودیم و شاهد هستیم که بیشترین امید دشمنان برای لطمه زدن به انقلاب به دهه هشتادی‌ها بود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در یک سال گذشته بر جامعه حاکم بود، دشمن دل به جدا کردن مردم از انقلاب بسته بود، اظهار کرد: اما با مُهر باطلی که بر دسیسه‌های آنها زده شد، تمام این آشوب‌ها خاموش گردید، ولی هنوز دشمن تصور می‌کند که بخش عمده‌ای از مردم همچنان همراه آنها هستند و بهترین فرصت برای خنثی کردن همه توطئه‌های دشمن همین راهپیمایی بود.

حجت‌الاسلام آقایی با تاکید براینکه به معنای واقعی حضور مردم و همه اقشار جامعه در طول انقلاب به اهمیت امسال نبود، افزود: اثرگذاری حضور آحاد مردم در این راهپیمایی قطعاً در راستای حمایت از خون شهدا و اهداف بلند انقلاب اسلامی خواهد بود.

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال سیاهنمایی زمان انقلاب اسلامی است

غلامرضا شعبانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه مرودشت نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان انتقال دهیم؛ انصافا این موضوع بسیار مهم است، چون دشمن در جنگ ترکیبی که امیدوار شده به دنبال این است که  زمان انقلاب اسلامی را سیاهنمایی و زمان پهلوی را گل و بلبل نشان دهد.

وی افزود: ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌ایم که خون شهدا را پاس بداریم چرا که ثمره خون شهدا انقلاب اسلامی است؛ اگر در صحنه حاضر نشویم و در میدان حضور نداشته باشیم درجنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته شکست خواهیم خورد.

شعبانی‌نیا ادامه داد: امروز هم نسل نوجوان و جوان و هم آحاد مردم با حضور خود باعث ناامیدی دشمن شدند و این امر موجب می‌شود که دشمن در موضوعات پیشرو مایوس و نا توان شود.

مردم ما مثل همیشه با حضور خود مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند

اسماعیل خوشبخت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت هم در این مراسم ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه این شهرستان، عنوان کرد: با همدلی، همسوئی، همراهی و همگامی که مردم ایران زمین و این شهرستان داشتند شاهد حماسه عظیم و حضور پرشور آحاد جامعه بودیم.

وی با بیان اینکه مردم ما مثل همیشه با حضور خود مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند که این حرکت و اقدام خاری شد در چشم دشمنان، اظهار کرد: دشمن دیده حسرت به جوانان ما دوخته است؛ این حضور پرشور و انقلابی در گام دوم انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان و کسانی است که نقشه‌های شومی برای نظام جمهوری اسلامی دارند.

خوشبخت در ادامه تصریح کرد: امروز دیدیم، کوتوله‌های سیاسی، اروپایی و آمریکایی که با تفکرات فاسد قصد سرمایه‌گذاری بر روی جوانان ما را دارند شاهد حضور حداکثری این قشر بودند.

۲۲بهمن امسال مظهر اتحاد و انسجام ملی شد

حجت الاسلام و المسلمین سعید غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت نیز در حاشیه این راهپیمایی گفت: مراسم راهپیمایی امسالِ بیست و دوم بهمن ماه تفاوت اساسی با دیگر سال‌ها داشت چرا که دشمن با جنگ ترکیبی که راه انداخت، مقابل این نظام ایستاد اما مردم خیلی سریع صف خود را از آشوب‌گران و فتنه‌گران جدا کردند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری این ۲۲ بهمن قرار است مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد به خاطر همین هر کسی که در این کشورعشقی به نظام و انقلاب اسلامی دارد در راهپیمایی حضور پیدا کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده بودند زد.

غلامی در پایان اظهار کرد: اگر قرار باشد جمله من می‌آیم را تکمیل کنم به عنوان یک شهروند می‌گویم در این مراسم شرکت می کنم چون اراده خداوند فوق همه اراده‌هاست و خداوند می‌خواهد که پرچم این نظام و انقلاب به دستان مبارک امام زمان برسد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان