کد خبر: ۱۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱

حال وزیر ورزش در پی سانحه سقوط بالگرد کرمان مساعد نیست

بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز عصر در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در کرمان حضور یافت.

عصر امروز بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که در حال نشستن بود، سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

14 مسافر به همراه خلبان و کمک خلبان، 16 فرد حاضر در این پرواز بودند؛ گفته می‌شود وزیر ورزش نیز به بیمارستان منتقل شده است.

مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در این سانحه از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به کرمان و اتاق عمل انتقال یافت.

در این پرواز علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز حضور داشت که بلافاصله پس از این اتفاق در تماس تلفنی با یکی از نزدیکانش اعلام کرده که حالش مساعد است.

معاون سیاسی استاندار کرمان در این باره گفت: متأسفانه یکی از مدیران حاضر در این بالگرد بر اثر سانحه‌ای که پیش آمد جان باخت.

منابع موثق اعلام کرد که ۲ تن از مصدومان حالشان مناسب نبود که از جمله آنان اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه متاسفانه به علت شدت صدمه درگذشت.

حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از اعزام تیم کارشناسی برای بررسی سانحه سقوط بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش و جوانان در کرمان خبر داد و گفت: یک تیم کارشناسی به کرمان اعزام شده است و به زودی دلیل سقوط بالگرد که حامل ۱۶ نفر بود، اعلام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه متاسفانه اسماعیل احمدی مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش فوت شده و سه نفر از مصدومان حال نامساعدی دارند، افزود: متاسفانه سید حمید سجادی وزیر ورزش به دلیل پایین آمدن سطح هوشیاری به یکی از بیمارستان‌های کرمان منتقل شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان