کد خبر: ۱۵۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
معاون فنی عملیاتی شرکت ملی نفتی فارس:

پایش ۳ هزار و ۶۰۰ نازل سوخت در جایگاه‌های استان فارس

شمس الدینی گفت: هم اکنون در استان فارس ۲۹۸ باب جایگاه سوخت مایع با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نازل در حال فعالیت و سوخت رسانی به مردم هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محسن شمس الدینی معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس افزود: در راستای رعایت حقوق مصرف کننده و سوخت رسانی مطلوب تر به مردم در ایام تعطیلات نوروز تمامی تلمبه‌ها و نازل‌های جایگاه‌های سوخت استان پایش و کالیبره می‌شوند.

وی از آمادگی کامل چرخه سوخت رسانی در استان در تعطیلات نوروز خبرداد و اظهارداشت: هم اکنون در استان فارس ۲۹۸ باب جایگاه سوخت مایع با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نازل در حال فعالیت و سوخت رسانی به مردم هستند که تمامی تلمبه‌ها با پیمانه‌های استاندارد کالیبره و تاییدیه‌های لازم را دریافت می‌کنند.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیان کرد: با انجام بازدید‌ها و بازرسی‌های مداوم از جایگاه‌های سوخت، امکان کم فروشی و هوا فروشی در جایگاه‌ها وجود ندارد و درصورت هرگونه اشکال در عملکرد نازل‌ها تنها کارشناسان و افراد مجاز قادر به فک پملپ‌ها و رفع مشکل خواهند بود.

شمس الدینی تصریح کرد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص عملکرد جایگاه است.


انتهای پیام/ف

نظرات بینندگان