کد خبر: ۱۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس خبر داد:

انجام ۳۴۱۸ مأموریت امدادی طی سه روز گذشته

رئیس اورژانس فارس گفت: طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفند، امدادگران اورژانس فارس در ۳۴۱۸ مأموریت امدادی مشارکت داشته‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامگاه دوشنبه ۲۹ اسفند به خبرنگاران گفت: از مجموع ۳ هزار و ۴۱۸ مأموریت امدادی طی سه روز گذشته، ۱۷۶۶ مورد حوادث غیرترافعی شهری، ۴۵۷ مورد حوادث ترافیکی شهری، ۹۰۵ مورد حوادث غیرترافیکی جاده‌ای و ۲۹۰ مورد نیز حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی تعداد موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این بازه زمانی را ۲ مورد اعلام و اضافه کرد: طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفند، بالگردهای اورژانس فارس، ۵ سورتی پرواز انجام دادند که دو مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.


مرادیان ادامه داد: متأسفانه در طی روزهای بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند، ۹ مورد فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در محورهای ارتباطی فارس گزارش شده است.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعداد مصدومان بستری مربوط به حوادث ترافیکی در این بازه زمانی را نیز ۵۸۹ نفر و موارد سرپایی را نیز ۱۴۴ نفر اعلام کرد.


مرادیان از تمامی مردم استان فارس و مسافران نوروزی خواست تا باتوجه‌به افزایش ترافیک در جاده‌های ارتباطی طی روزهای جاری، قوانین راهنمایی‌ورانندگی را بادقت بیشتری رعایت کرده و حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان