کد خبر: ۱۵۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی:

طرح بر زمین مانده نظام رتبه‌بندی در راستای ارتقای جایگاه معلمان اجرایی شد

نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام رتبه‌بندی در راستای ارتقای جایگاه معلمان اجرایی شد البته این طرح سال‌ها بر زمین مانده بود که با همت مجلس و دولت مردمی سیزدهم اجرایی و محقق شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،حجت الله فیروزی، نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در جمع منتخبی از فرهنگیان شهر فسا و مناطق ششده و قره بلاغ و شیبکوه این شهرستان در تالار فرهنگ فسا اظهار کرد: امیدوارم فرهنگیان با موفقیت مأموریت خود را انجام دهند و نسل آینده را به خوبی تربیت کنند.

وی تصریح کرد: نظام رتبه‌بندی در راستای ارتقای جایگاه معلمان اجرایی شد البته این طرح سال‌ها بر زمین مانده بود که با همت مجلس و دولت مردمی سیزدهم اجرایی و محقق شد.

فیروزی در ادامه افزود: طبیعی است که اجرای طرحی به وسعت نظام رتبه‌بندی خالی از نقصان نخواهد بود لذا دولت و مجلس در راستای تحقق کامل و دقیق آن تلاش خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جمالی‌زاده امام جمعه فسا نیز در این جلسه با تبریک هفته معلم اظهار کرد: معلمان قشر زحمتکش و کم توقع جامعه هستند و کار خطیر هدایت جامعه را بر عهده دارند. 

 امام جمعه فسا، افزود: این که معلم دیگران را با علم‌آموزی و آگاهی بخشی بیدار می‌کند امری ارزشمند و پسندیده است.

تقدیر از معلمان نمونه ادارات اموزش و پرورش فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله خود را معلم معرفی کردند و همواره بر روش‌های آسان علم‌آموزی تاکید می‌فرمودند.

حجت‌الاسلام جمالی‌زاده ادامه داد: سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به این شهرستان در شرایط ترافیک کاری، امری ارزشمند است.

به گزارش شیرازه: در این مراسم از ۱۰ تن از معلمان نمونه شهرستان فسا و مناطق شیبکوه و ششده و قره بلاغ با حضور قاسم احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تقدیر شد.

همچنین، در حاشیه این مراسم از پدر و مادر شهید شاخص فرهنگی استان فارس ، شهید محسن قرائتی(اهل فسا) تجلیل شد.

گفتنی است؛ برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بود.

توجه به معیشت فرهنگیان به ویژه بازنشستگان، متناسب‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته، پرداخت به موقع پاداش بازنشستگان، توسعه پوشش بیمه‌ای، اجرای صحیح و دقیق رتبه‌بندی، توجه به مشکلات سرایداران و قشر خدماتی، همسان‌سازی حقوق سرایداران و تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی تحصیل کرده، مشکلات مدارس غیردولتی، مسائل مربوط به سوادآموزان نهضت سوادآموزی و ..... از مواردی بود که نمایندگان فرهنگیان به ان‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان