کد خبر: ۱۵۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف بیش از ۹ هزار تن شکر احتکار شده در انبار‌های کارخانه قند مرودشت

فرمانده انتظامی فارس گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی در معیت عوامل تعزیرات به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن انبارها، ۹ هزار و ۸۷۶ تن شکر احتکار شده را کشف کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی شکر در انبار‌های کارخانه قند مرودشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در معیت عوامل تعزیرات به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن انبارها، ۹ هزار و ۸۷۶ تن شکر احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش شکر‌های احتکار برابر نظر کارشناسان، ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر تحویل به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۹ هزار تن شکر احتکار شده در انبار‌های کارخانه قند مرودشت

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان