کد خبر: ۱۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

مکتب خمینی؛ امانت الهی است

امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های دشمنان معاند می‌دانند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماع پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، چهاردم خرداد است مثل تمام چهاردهم‌های این سال‌ها با رنگش آشنایی داریم و نوای دلتنگیش گویی دنیا به آخر رسیده با این‌که چند دهه از پر کشیدنش می‌گذرد اما هنوز هم کعبه آمال است هنوز هم سایه پر مهرش  قلب تپنده‌ای است  برای ملتش ، نگاه پر از آرامشش را به وضوح می‌شود حس کرد ، دستانش دستان خداوند بود  بر  روی زمین،با این‌که در زمان ملکوتی شدنش کودکی بیش نبودم اما  چهره پر نور آن خورشید زمینی را هرگز نمی‌توانم فراموش کنم  با لبخندی پر از مهربانی و شاید غضبی برای دشمنان بود.

 او دلتنگ مکتبی است که برای اشاعه‌اش هزاران خون بر زمین ریخته شد اما رهرو آن پیر خمین یعنی امام خامنه‌ای به مانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با درایتش این امانت الهی را به دوش کشید به حدی که از گردنه‌های صعب العبور به راحتی عبور کرد.

به راستی که امام امت در قامت یک  جهاد عدالت بود ، عدالتی که شاگردان مکتبش به خوبی با آن انس گرفتند.

ای پدر آسمانیم  از زمین تو را نظاره گر هستم لبخندت را و گرمای نگاه پر مهرت را حس می‌کنم هنوز حس حمایت دستان پر قدرتت حال این ملت را خوب می‌کند می‌دانیم که تو هستی و می‌بینی.

امام (رحمه الله علیه) به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های دشمنان معاند می‌دانند و برای همیشه صیانت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می‌کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر این باورند که این انقلاب مصمم ترازگذشته به راه آرمانی خود ادامه داده و با گفتمان تأثیرگذار و نفوذ فرا منطقه‌ای خود، نظام سلطه و استکبار را بیش از گذشته مقهور کرده است.

به یقین خط امام و آرمان‌های والای آن رهبر و راهنمای بزرگ پس از رحلت جانسوزش با زعامت رهبری عالمانه، آگاهانه و شجاعانه ‌جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تداوم یافته و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را اطاعت از امام می‌دانند.

بنا بر سفارش امام راحل همواره پشتیبان ولی فقیه بوده ‌و خواهند بود و با این پشتیبانی هرگز اجازه نخواهند داد تا آسیبی به مملکت اسلامی ایران وارد شود.


نویسنده:مرضیه روشن مهر،فعال اجتماعی و سیاسی 


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان