کد خبر: ۱۵۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد:

استرداد ۱۲۸ هزار یورو به بیت‌المال با حکم تعزیرات حکومتی فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، گفت: یک شرکت مبلغ ۱۲۸ هزار یورو ارز دولتی را برای وارادات کالا به کشور دریافت کرده و این در حالی بود که بر اساس گزارش گمرک، کالایی به کشور وارد نشده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک شرکت بازرگانی به دلیل عدم انجام تعهدات ارزی، به تعلیق کارت بازرگانی و بازگرداندن ارز دریافتی محکوم شد.

وی گفت: شرکت مذکور مبلغ ۱۲۸ هزار یورو ارز دولتی را برای وارادات کالا به کشور دریافت کرده و این در حالی بود که بر اساس گزارش گمرک، کالایی به کشور وارد نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: این پرونده با شکایت بانک عامل در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و با بررسی‌های به عمل آمده، عدم انجام تعهد شرکت متخلف محرز اعلام شد.

سالاری در ادامه از برخورد قاطع با گرانفروشان خبر داد و گفت: کارواش متخلف به دلیل گرانفروشی در ارائه خدمات به پرداحت جریمه نقدی، نصب پارچه و پلمب محکوم شد.

استرداد ۱۲۸ هزار یورو به بیت المال با حکم تعزیرات حکومتی فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گزاش تخلف این واحد صنفی را بازرسان اتاق اصناف به این اداره کل اعلام کردند که با تشکیل پرونده تعزیراتی، متصدی کارواش برای ارائه توضیحات احضار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نسبت به هرگونه گرانفروشی کالا و یا خدمات هشدار داد و افزود: شهروندان، گزارش تخلف واحد‌های صنفی را به سامانه tazirat ۱۳۵.ir گزارش کنند تا نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفان اقدامات قانونی به عمل آید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان