کد خبر: ۱۵۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطالبه کرد:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارتقای فرهنگ جامعه چه کرده است؟

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، با تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: به نظر می‌رسد عملکرد این وزارتخانه فقط به شعاردادن و بررسی چند فیلم و زنجیره آن، منوط شده درحالی‌که مردم سوال دارند که وزیر فرهنگ برای ارتقای فرهنگ جامعه چه کرده است؟
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر کشور، گفت: آقای وزیر چرا به فکر ترمیم حقوق فرمانداران، بخشداران، دهیاران و کارشناسان تحت پوشش وزارتخانه خود نیستید، آیا می‌دانید حقوق فرمانداران برخی از شهرستان‌ها از حقوق برخی از کارشناسان بسیاری از دستگاه‌های اجرایی دیگر کمتر است؟

پاک‌فطرت در ادامه افزود: درحالی‌که دهیاران، مسئولیت سنگینی برعهده دارند اما متأسفانه نه کسی به آن‌ها پاسخگو است و نه حقوق درستی دریافت می‌کنند؛ لذا انتظار است توجه بیشتری به این عزیزان داشته باشید. 

رسیدگی به معیشت و حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

نماینده مردم شیراز و زرقان مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر به وزیر کشور ادامه داد: آقای وزیر حتماً می‌دانید نیروی انتظامی در راس حمله دشمن قرار دارد و هر روز در اقصی‌نقاط کشور شهید می‌دهند بنابراین چرا به معیشت آن‌ها توجه نمی‌کنید؟

 وی با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی افزود: ازآنجاکه گندم کالای اساسی برای همه مردم است لذا انتظارات با خرید تضمینی آن و پرداخت واقعی قیمت گندم دل کشاورزان را شاد کنید. وزارت جهاد کشاورزی با خرید تضمینی گندم و پرداخت واقعی قیمت آن دل کشاورزان را شاد کند.

حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد

 نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد، گفت: درحالی‌که در مواد ۲۹ و ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه به این مهم تأکید شده است و دولت باید به این مواد قانونی عمل کند، همچنین نظام هماهنگ پرداخت میان بازنشستگان و شاغلین باید اصلاح شود و اختلاف پرداخت نباید بیشتر از ۲۰ درصد باشد.

 پاک‌فطرت با تذکر به وزیر نیرو، مطرح کرد: فصل تابستان است و با کمبود آب شرب در شهرستان‌ها و روستاها مواجه هستیم؛ لذا انتظار است توجه بیشتری به تأمین آب شرب مردم داشته باشید.


وی با تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: به نظر می‌رسد عملکرد این وزارتخانه فقط به شعاردادن و بررسی چند فیلم و زنجیره آن هم به‌صورت غیرکارشناسی منوط شده است درحالی‌که مردم سوال دارند که وزیر فرهنگ برای ارتقای فرهنگ جامعه چه کرده است



انتهای پیام/
نظرات بینندگان