کد خبر: ۱۵۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

نماز عید قربان در شیراز و دیگر نقاط فارس برگزار شد

نماز عید سعید قربان همزمان با دیگر نقاط فارس و کشور در شیراز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امروز پنج‌شنبه، ۸ تیرماه ۱۴۰۲، نماز عید سعید قربان همزمان با دیگر نقاط فارس و کشور در شیراز نیز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز و با حضور زائران و مجاوران و عموم مردم شیراز، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) اقامه شد.

صف‌های متراکم نماز عید قربان در سراسر فارس که نمود کامل اتحاد و همدلی بین مردمان این دیار است، به گفته حجت الاسلام حسین حاجی‌پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در ۷۵ مصلی نماز جمعه این استان برپا و به امامت ائمه جمعه اقامه شد.

حاجی‌پور عنوان کرد: این نماز پر فیض به غیر از مصلاهای استان فارس در برخی از مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان نیز برگزار شد تا فاصله و بعد مسافت مانعی برای اقامه نماز وحدت بخش عید نباشد.

نماز عید قربان در شیراز و دیگر نقاط فارس برگزار شد

وی افزود : هر چند اقامه نماز در بخشی از شهرهای فارس بنا به شرایط خاص ساعت ۶:۳۰ برگزار شد اما بیشتر نقاط استان شاهد برپایی همزمان این آئین در ساعت هفت صبح بود.

انتهای پیام/ 224224


نظرات بینندگان