کد خبر: ۱۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس درگفتگو با شیرازه مطرح کرد:

آمریکا منشاء جنایت‌های متعدد جهان

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:این‌گونه حملات در تاریخ خیانت به جمهوری اسلامی ایران کم نبود؛ بلکه هرکدام به نحوی با ایجاد توسعه سعی در کنترل‌کردن این نظام مقدس داشتند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ملت پرصلابت ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دلیل استقامت و ایستادگی خود در مقابل استکبار جهانی هدف کینه توزی شدید و مداوم آمریکا بوده است که از جمله این کینه توزی‌ها، جنایت بی‌سابقه ایالات متحده آمریکا در آب‌های خلیج فارس بود که وحشیانه هواپیمای مسافربری و غیرنظامی ایرباس ایران را هدف دو موشک قرار داد و همه مسافران و شانزده خدمه هواپیما را به شهادت رساند.

آمریکا منشاء جنایت‌های متعدد جهان

 سرمنشا تمام بحث‌های تفرقه‌افکنی، جنگ روانی، تهاجم علیه ملت ایران استکبار است و نخست باید استکبار را شناخت و به خصوصیات و عملکرد استکبار آگاه شد تا بتوان خردمندانه در مقابل این رفتارها عمل کرد.

اما خطرناک‌ترین پیامد تجاوز آمریکا آن جایی که تروریست‌های داعش با استفاده از زمینه‌ای که آمریکا برایشان فراهم کرده بودند، تجاوزی وحشیانه و تاریخی را در عراق و سوریه رقم زدند که ادامه همان جنایت‌های آمریکا بود.

وقتی ناو وینسنس پس از پایان ماموریتش به سواحل سان دیگو برگشت از کاپیتان ان ناو و خدمه همراهش مانند قهرمانان جنگ استقبال شدبه حدی که مدال شجاعت به کاپیتان ناو اعطا شد که این مورد و ده‌ها موارد دیگر ثابت می‌کند که جنایات آمریکا در جهان تمامی ندارد بلکه فقط نحوه جنایت آن فرق می‌کند به این منظور که در راستای منافع خود حاضر به مداخله نظامی در کشورهای مستقل است بلکه مقاصد شوم خود را دنبال کند.

از طرفی سکوت بزدلانه و سوگیری‌های جانب دارانه سازمان‌های بین المللی، پیوسته موجب گستاخی و جسور شدن آمریکا شده است تا آن جا که آشکارا در آب‌هایی که متعلق به آن‌ها نیست، هواپیمایی غیرنظامی را که در مسیر خویش و در حریم آسمان کشورش پرواز می‌کرده، هدف قرار می‌دهد و پس از آن به جای عذرخواهی و پذیرفتن مسئولیت این جنایت، به فرمانده جنایتکار آن مدال شجاعت می‌دهد مدالی که به منزله تمسخر درک و شعور جامعه جهانی و بی حرمتی آشکار به وجدان بشری محسوب می‌شود.

آمریکا منشاء جنایت‌های متعدد جهان


در همین راستا حسین حسین‌زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری بیان کرد:حقوق بشر آمریکایی که مدنظر تفکرات لیبرال است وقتی در جنگ شکست خوردند و به اهدافشان نرسیدند با روش‌های غیرانسانی که در هیچ کجای دنیا پذیرفته شده نیست و یکی از جنایت بار تمرین اقداماتی که انجام دادند و با کمال وقاحت هم به آن افتخار می‌کردند.

وی گفت: حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی ایرانی تنها یک نمونه از جنایت استکبار جهانی است که معنا و مفهوم حقوق بشر را نمی‌داند در واقع حقوق بشری که بخواهد باب میل متجاوزان عمل کند همان حقوق بی‌بشر است که سالیان سال حق ملت مظلوم فلسطین را تضییع کرده است.

حسین‌زاده افزود: با تجاوزات استکبار جهانی به‌هرحال هیچ ذره‌ای از ارادت ملت ایران به کشورش نه‌تنها کمتر نکرد؛ بلکه روزبه‌روز بیشتر شد و این میزان محبوبیت و سربلندی ایران اسلامی در جهان نمایان شد که همین موارد باعث ناخوشایندی تفکرات آمریکایی و غربی بود که دست به حمایت از جریان منافقین زدند.

 وی با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت: این‌گونه حملات در تاریخ خیانت به جمهوری اسلامی ایران کم نبود؛ بلکه هرکدام به نحوی با ایجاد توسعه سعی در کنترل‌کردن این نظام مقدس داشتند که ملت ما هر بار که این ظلم و جنایت‌هایی که از جانب آمریکا بهشان تحمیل می‌شد، استوارتر بودند.


آمریکا منشاء جنایت‌های متعدد جهان

انتهای پیام/224224



نظرات بینندگان