کد خبر: ۱۵۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با شیرازه:

جهان اسلام برای نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل باید متحد شوند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نیاز است در کشور همه افراد در راهپیمایی شرکت کنند و هرچه جمعیت بیشتر باشد تاثیرگذاری آن روی بازدارندگی رژیم اسرائیل بیشتر است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسلمانان می‌دانند که  رژیم جعلی اسرائیل حرکات مذبوهانه‌ای در ابعاد مختلف انجام می‌دهد و مسلمین باید برای اعلام نزدیک بودن سقوط اسرائیل با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و نفرت خود را از آمریکا و ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی نشان دهند.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری گفت: روز قدس روز نمایش اقتدار ملت‌های مسلمان، ظغیان علیه ظلم، نژادپرستی و قتل و جنایت رژیم صهیونیستی است که این روزهم روز یادگار امام راحل است که رودهای متفرق به دریای وحدت جهان اسلام را به هم پیوند داد.
جهان اسلام برای نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل باید متحد شوند
قادری بیان کرد: در این روز تمام مردم مسلمان در سراسر جهان اتحاد و یک پارچه‌گی خود را به نمایش می‌گذارند و این یک حرکت سمبولیک بر علیه نژادپرستی و اجهافی است که رژیم جعلی اسرائیل در طول سالیان متمادی داشت و تمام  تلاش مسلمان‌ها این است که اتحاد خود را به شکل حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس نشان دهند.

نماینده شیراز و زرقان اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را واجب دانست و  افزود: اگر این فراگیری که روز به روز بیشتر شود و کشورهای بیشتری را شامل شود طبعا دنیای استکباری و معاند به خود اجازه نمی‌دهد حق مسلمانان را نادیده بگیرد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد:نیاز است در کشور همه افراد در راهپیمایی شرکت کنند و هرچه جمعیت بیشتر باشد تاثیر گذاری آن روی بازدارندگی رژیم اسرائیل بیشتر است و باعث می‌شود که ظلم و جور این رژیم جعلی زودتر تمام شود و ملت مظلوم فلسطین کمتر اذیت شوند.

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس اتحاد را شرط نابودی رژیم اسرائیل دانست و گفت: اگراین اتحادها به رخ دنیای استکبار کشیده شود فشار بر روی ایران به مراتب کمتر می‌شود که می‌با یست در این راهپیمایی با شکوه مثل همیشه حضوری مقتدرانه داشته باشیم و به ندای رهبرمان لبیک بگوییم و صدای ملت مظلوم فلسطین باشیم. 


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان