کد خبر: ۱۵۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با شیرازه:

شکست آمریکا در طبس ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران پشتوانه الهی دارد

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در واقع الهی بودن و آسمانی بودن انقلاب اسلامی در صحرای طبس به رخ جهانیان کشیده شد و نشان داد که پشتوانه این نظام و انقلاب امداد غیبی الهی است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس که سال ۱۳۵۹ هجری شمسی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی روی داد، باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد. صحرای طبس یادآور شکست خفت ‌بار متجاوزان در عملیات پنجه عقاب و تبلور قدرت امداد الهی است؛ واقعه عبرت ‌آموز در تاریخ معاصر که ناکامی آمریکا در دستیابی به توطئه‌های شوم خود و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

برهمین اساس جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در گفتگو با این رسانه بیان کرد: از 13 آبان سال 1358  وقتی لانه جاسوسی آمریکا توسط توسط دانشجویان تسخیر شد و نیروهای آمریکایی در جاسوس‌خانه گرفتار شدند ،آمریکا تحقیر شد و باورشان نمی‌شد که به این شکل حقارت را تجربه کنند و کشوری جرات کند عملا کارمندان‌شان را به گروگان بگیرد و اُبهت و هیمنه‌شان را بشکند.

قادری ضمن اشاره به گزینه نظامی آمریکا علیه ایران بیان کرد: این ماساله به هر لحاظی که نظاره‌گر باشیم برای آمریکا بسیار سنگین بود و اگر به شکلی این شکست را جبران نکنند ممکن است کارتر در انتخابات بعدی شکست بخورد و بر همین اساس در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برنامه‌ای را تدارک دیدند که به هرشکلی تهاجم نظامی از طریق نقاط کور که در رادار ایران وجود داشت نفوذ کنند و سرانجام نتیجه گرفتند از طریق طبس حمله نظامی را شروع کنند.

شکست آمریکا در طبس ثابت کرد که انقلاب ایران اسلامی پشتوانه الهی دارد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که هدف آمریکا از حمله نظامی به ایران ترمیم هیمنه از دست رفته‌شان بود، افزود: غافل از این‌که مسئولین ما حتی اگر در خواب هم باشند به هرحال خداوند متعال همیشه بیدار است و همانطور که سپاه ابرهه از ابابیل شکست خوردند و در حقیقت امداد غیبی و کمک لشکریان الهی خانه خدا را حفظ کردند این‌جا هم "باد" که همان امداد غیبی بود به کمک جمهوری اسلامی ایران فرستاد و بار دیگر به مدد اللهی هیمنه آمریکا را در هم شکست.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورا اسلامی گفت: در واقع الهی بودن و آسمانی بودن این بار در صحرای طبس به رخ جهانیان کشیده شد و نشان داد که پشتوانه این نظام و انقلاب امداد غیبی الهی است و اگر درجایی غفلت می‌کنیم خداوند متعال به کمک‌مان خواهد آمد.

شکست آمریکا در طبس ثابت کرد که انقلاب ایران اسلامی پشتوانه الهی دارد.
این مقام مسئول گفت: فرار مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس ضعف زبونی ارتش آمریکا را نشان داد و به دنیا اثبات کردکه انقلاب اسلامی ایران دارای پشتوانه‌های الهی است و همان خدایی که این انقلاب را پیروز کرد و در کنار مردم باعث شد ژاندارم آمریکا در منطقه شکست بخورد، همان خدا هم می‌تواند جلوی تجاوز آمریکای جنایت‌کاتر به خاک مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد و اجازه نمی‌دهد در غفلت ما ،اقتدار آمریکایی‌ها به رخ مردم ایران کشیده شود و همین نصرت‌ها و امداد غیبی بود که این نظام و انقلاب را حفظ کرد .


انتهای پیام/224224

برچسب ها: شکست امریکا ، طبس
نظرات بینندگان