کد خبر: ۱۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس خبر داد:

شناسایی ۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در فارس

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از شناسایی ۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در استان فارس خبر داد و گفت: مقرر شده سالانه نسبت به مقاوم‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن در استان فارس اقدام شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان فارس قرار است سالانه نسبت به مقاوم‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن در استان فارس اقدام شود.

به گفته حمیدی اگر روند مقام‌سازی واحدهای فرسوده در استان فارس با شتاب ۱۵ هزار واحد در سال ادامه داشته باشد ظرف چهار سال تمام واحدهای فرسوده استان فارس مقاوم‌سازی خواهند شد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دنبال توسعه آن بوده افزایش سقف مقاوم‌سازی در استان است به گونه‌ای که قرار است ظرفیت مقاوم‌سازی در فارس از ۱۵ هزار واحد در سال به ۳۰ هزار واحد در سال افزایش یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در پایان اظهار کرد: برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در استان فارس بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که میزان بازپرداخت این تسهیلات نیز پنج درصد است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان