کد خبر: ۱۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

داوطلبان پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس را جدی بگیرند

دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی داوطلبان بر اساس تاریخ و زمان اعلام شده ابتدا باید مرحله پیش‌ثبت‌نام را در سامانه‌‌ای که وزارت کشور معرفی خواهد کرد، انجام دهند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رضایی ، دبیر ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر اهمیت انجام این مرحله از ثبت نام توسط داوطلبان ، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندهند قادر به انجام ثبت نام نهایی و شرکت در انتخابات نخواهند بود. 

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد :پیش ثبت نام به مدت یک هفته و از ۱۶ مرداد ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فرایند بررسی و احراز صلاحیت هم از همان تاریخ ثبت‌نام اولیه آغاز می‌شود افزود: در قانون جدید ، نهاد‌های مرتبط با اجرا و نظارت فرصت بیشتری برای احراز صلاحیت خواهند داشت.

داوطلبان پیش ثبت نام در انتخابات مجلس را جدی بگیرند

رضایی تاکید کرد: برای اجرایی کردن چهار راهبرد مشارکت ، امنیت ، سلامت و رقابت که مدنظر رهبر معظم انقلاب است تدابیر مختلف در استان با هدایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های متولی در این زمینه اتخاذ شده است به اعتقاد او با روند پیش رو انتخاباتی رقابتی با حضور مناسب همه فعالان و جریان‌های سیاسی معتقد به مبانی اصولی نظام اسلامی و ایران اسلامی مقتدر در استان پیش بینی می‌شود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان