کد خبر: ۱۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

آموزش‌های اشتغال آفرین در ۱۷ مرکز جهاد دانشگاهی فارس

رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: این نهاد در قالب ۱۷ مرکز در ۱۰ شهرستان پرجمعیت فارس خدمات آموزشی اشتغال آفرین ارائه می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امیرحسین استقلال رئیس جهاددانشگاهی فارس افزود:آموزش‌های کوتاه مدت و بلندمدت با توانمندسازی جوانان بلافاصله پس از پایان دوره، به اشتغالزایی منجر می‌شود و اشتغال محوری شاخصه این دوره‌های جهاد دانشگاهی است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی فارس از بدو تشکیل این نهاد انقلابی شکل گرفت و اکنون یکی از فعال‌ترین مراکز استانی است.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس اضافه کرد: سه گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های سرطان، نانو تکنولوژی و جامعه‌شناسی سلامت در این استان فعال است و پژوهش‌های کاربردی مهمی را در این زمینه‌ها تعریف کرده اند.

استقلال با اشاره به اقدامات فرهنگی شاخص جهاد دانشگاهی بیان کرد: مرکز افکار سنجی این نهاد به عنوان یکی از ۱۰ رکن وجهه فرهنگی جهاد دانشگاهی، در فارس به خوبی فعال است و پروژه‌های افکار سنجی علمی را از سطح جامعه گردآوری و در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.

وی گفت: فارس از محدود استان‌هایی است که چهار خبرگزاری وابسته به جهاد دانشگاهی یعنی ایسنا، سینا، ایکنا و بازارکار همزمان در آن فعال است و اطلاع رسانی می‌کند.
آموزش‌های اشتغال آفرین در ۱۷ مرکز جهاد دانشگاهی فارس

رئیس جهاد دانشگاهی با معرفی فارس پارک فناوری و علوم نرم و صنایع فرهنگی، گفت: این مرکز از ایده‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه‌های فرهنگ، هنر، صنایع دستی، گیاهان دارویی، ادبیات و علوم انسانی حمایت و پشتیبانی می‌کند تا ایده‌های خود را به ثمر برسانند.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاه در زمینه تجاری سازی در کنار مردم است تا هر کس که ایده‌ای برای اشتغالزایی و تولید دارد بتواند آن را به نتیجه برساند.

استقلال گفت: جهاد دانشگاهی فارس همه ظرفیت‌های این نهاد علمی و فرهنگی را به خدمت مردم این استان گرفته تا بتواند در مسیر انقلاب اسلامی گامی موثر را بردارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان