کد خبر: ۱۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
رئیس بیمارستان نمازی در گفتگو با شیرازه:

وضعیت اغلب مجروحان حادثه حرم شاه‌چراغ(ع) قابل قبول است

رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: شب گذشته به دلیل حادثه تروریستی که در حرم شاه‌چراغ(ع) اتفاق افتاد تعداد ۵ مجروح به بیمارستان نمازی اعزام شدند و ۴ نفر از آنها شرایطی داشتند که باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حسین‌زاده رئیس بیمارستان نمازی شیراز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری بیان کرد:شب گذشته به دلیل حادثه تروریستی که در حرم شاه‌چراغ(ع)  اتفاق افتاد تعداد ۵ مجروح به بیمارستان نمازی اعزام شدند و ۴ نفر از آنها شرایطی داشتند که باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتند.

وضعیت مجروحان حادثه حرم شاه‌چراغ(ع) قابل قبول است

وی گفت شب گذشته تا نیمه‌شب و بعضاً بعد از نیمه‌شب این تعداد توسط گروه جراحی از جمله جراح‌های شکم و سینه، قلب، سوانح و حوادث و خوشبختانه وضعیت پایداری پیدا کردند به‌ویژه دو مجروح که آسیب جدی در ناحیه تنه داشتند و نیاز به قسمت‌های مختلف تحت بازبینی قرار گرفت.

حسین زاده در ادامه افزود: خوشبختانه با بازبینی که امروز شد و مجدداً به اتاق عمل رفتند و بررسی مجددی انجام شد این دو مجروح وضعیت نسبتاً پایداری پیدا کردند و نگرانی‌های ویژه رفع شد .

رئیس بیمارستان نمازی با اشاره  به وضعیت دو مجروح دیگر این حادثه گفت:عمل جراحی داشتند که انجام شد و اکنون وضعیت قابل‌قبولی را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند و طی گزارش‌های بعدی وضعیتشان را به استحضار می‌رسانیم.

انتهای پیام/ 224224

نظرات بینندگان