کد خبر: ۱۶۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

اقدامات تروریستی داعش، همبستگی مردم را بیشتر می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، با بیان اینکه اقدامات تروریستی داعش باعث می‌شود که اتحاد و همبستگی مردم بیش از پیش زیادتر شود، تصریح کرد: دشمنان با اقدامات خود این انسجام و وحدت را به مردم ایران هدیه می‌کنند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، ضمن تسلیت این حادثه دردناک به ملت ایران، استان فارس و خانواده شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه، عنوان کرد: گروهک تروریستی داعش که به لحاظ تاریخی کاملاً از بین رفته است تلاش می‌کند تا با این ترورهای کور و حملات وحشیانه مجدد خود را بازیابی کند.

وی با بیان اینکه داعش با این‌گونه تحرکات پشت سرویس‌های جاسوسی بیگانه خود را مخفی کرده است، افزود: قصد دارد از توان این سرویس‌ها برای بازیابی گروهک خود استفاده نماید.

معاون استاندار فارس در ادامه تصریح کرد: مردم دنیا می‌دانند که ملت ایران اسلامی در این‌گونه صحنه‌ها هی‌چگاه پا پس نکشیده و همیشه و همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب استوار ایستاده‌اند.

 قزل سفلی در ادامه با بیان اینکه چنین حملاتی باعث می‌شود که اتحاد و همبستگی مردم بیش از پیش زیادتر شود، تصریح کرد: دشمنان با اقدامات خود این انسجام و وحدت را به مردم ایران هدیه می‌کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهادت یک مامور امنیتی نشان داد که ماموران، حرم هوشیار بودند که اجازه ندادند تعداد بیشتری از زائران به شهادت برسند، افزود: همچنین ماموران امنیتی کار بزرگی کردند چون تروریست داعشی قصد به آتش کشیدن حرم مطهر را داشت که با سرعت عمل ماموران موفق به این کار نشد.

وی در پایان هوشیاری و سرعت عمل ماموران حرم رات ستودنی دانست.

 انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان